حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

مسابقه بزرگ بین المللی سیمولتانه تبریز ۲۰۱۸ آغاز شد

شناسه : 13726 02 جولای 2018 - 5:38 290 بازدید

تبریز ما: مسابقه بزرگ سیمولتانه تبریز 2018 با حضور 2 هزار و هجده شرکت کننده در محل محوطه پارک تاریخی ائل گلی تبریز آغاز شد. به گزارش تبریز ما، این مسابقه که با استقبال گسترده شهروندان مواجه شده است با حرکت نمادین آناتولی کارپوف استاد بزرگ شطرنح جهان و احسان قائم مقامی آغاز شد. در […]

مسابقه بزرگ بین المللی سیمولتانه تبریز ۲۰۱۸ آغاز شد
پ
پ


تبریز ما: مسابقه بزرگ سیمولتانه تبریز 2018 با حضور 2 هزار و هجده شرکت کننده در محل محوطه پارک تاریخی ائل گلی تبریز آغاز شد.

به گزارش تبریز ما، این مسابقه که با استقبال گسترده شهروندان مواجه شده است با حرکت نمادین آناتولی کارپوف استاد بزرگ شطرنح جهان و احسان قائم مقامی آغاز شد.

در مراسم افتتاحیه این مسابقات، مهندس ایرج شهین باهر شهردار کلانشهر تبریز، دکتر رحیم شهرتی فر معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی ، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و میر علی اصغر الموسوی نماینده تام الاختبار استاندار آذربایجان شرقی و جمع کثیری از شهروندان تبریز حضور داشتند.

مسابقه بزرگ شطرنج سیمولتانه با حضور 2018 شطرنج باز و 8 استاد بزرگ سطرنج روز دوشنبه 11 تیرماه در محوطه استخر پارک تاریخی ائل گلی تبریز برگزار می شود و به صورت زنده از چند شبکه تلویزیونی پخش می شود.

 

 

 

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.