حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

همه 560 میلیارد تومان بودجه فرهنگی به هدر نرفته است

شناسه : 9138 29 نوامبر 2017 - 7:29 265 بازدید

[ad_1] تبریز ما: عضو شورای اسلامی شهر تبریز اظهارکرد: اینکه بگوییم 560 میلیارد تومان بودجه فرهنگی شهرداری تبریز در طول 4 سال اخیر به اشتباه هزینه شد و همه‌‌چیز را زیر سوال ببریم منصفانه نیست. به گزارش تبریز ما به نقل از آناج، شهرام دبیری با اشاره به گزارش اخیر کمیسیون فرهنگی شورای شهر تبریز […]

همه 560 میلیارد تومان بودجه فرهنگی به هدر نرفته است
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: عضو شورای اسلامی شهر تبریز اظهارکرد: اینکه بگوییم 560 میلیارد تومان بودجه فرهنگی شهرداری تبریز در طول 4 سال اخیر به اشتباه هزینه شد و همه‌‌چیز را زیر سوال ببریم منصفانه نیست.

به گزارش تبریز ما به نقل از آناج، شهرام دبیری با اشاره به گزارش اخیر کمیسیون فرهنگی شورای شهر تبریز در رابطه با سوءمدیریت صورت گرفته در هزینه‌‌کرد بودجه فرهنگی، خاطرنشان کرد: اعضاء شورا از جزئیات بی‌‌خبرند و باید به صورت مصداقی بر روی هزینه‌‌کردها بحث شود، ما ریز هزینه‌‌ها را کامل نمی‌‌دانیم و آن‌‌هایی که می‌‌گویند مدیریت بودجه فرهنگی اشتباه بوده است خود باید در این رابطه شفاف‌‌سازی کنند.

وی با بیان اینکه احتمال دارد در بعضا اشتباهاتی نیز صورت گرفته باشد، یادآورشد: در مجموع این مسایل به شورا باز نمی‌‌گردد و معاونت فرهنگی و سازمان‌‌های فعال در این حوزه بهتر می‌‌توانند در این رابطه توضیح دهند.

عضو شورای شهر تبریز همچنین گفت: البته نباید تمام مسایل را زیر سوال ببریم و بگوییم کل 560 میلیارد تومان بودجه فرهنگی به هدر رفت، چراکه اینگونه نیست و در کنار ضعف‌‌ها، نقاط قوتی هم وجود داشت و در عرصه‌‌ی فرهنگی در طول 4 سال اخیر شاهد اقدامات تحسین‌‌ برانگیزی بودیم.

وی با تاکید بر لزوم توجه به مسایل فرهنگی و اختصاص بودجه برای این امر، ابراز امیدواری کرد در طول سال‌‌های پیش‌‌رو شرایط بهتر از قبل شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.