حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

افزایش 110کیلومتری  شبکه خدمات رسانی اتوبوسرانی در یک سال گذشته

شناسه : 6374 17 سپتامبر 2017 - 7:57 339 بازدید

[ad_1] تبریز ما: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از افزایش 110 کیلومتری شبکه خدمات رسانی اتوبوسرانی تبریز در یک سال گذشته خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز وحومه ، فرخ جلالی مدیرعامل این شرکت با اعلام این مطلب گفت راه اندازی و اصلاح (افزایش مسیر) خطوط اتوبوسرانی […]

افزایش 110کیلومتری  شبکه خدمات رسانی اتوبوسرانی در یک سال گذشته
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از افزایش 110 کیلومتری شبکه خدمات رسانی اتوبوسرانی تبریز در یک سال گذشته خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز وحومه ، فرخ جلالی مدیرعامل این شرکت با اعلام این مطلب گفت راه اندازی و اصلاح (افزایش مسیر) خطوط اتوبوسرانی در راستای جابجایی ساکنان شهرکهای جدید ، به منظور خدمات رسانی مطلوب تر به ساکنین این مناطق انجام میگیرد.
وی خاطر نشان کرد: تسهیل تردد شهروندان، توسعه حمل ونقل عمومی و خطوط اتوبوسراني همگام با ارتقاي سطح خدمات رساني دنبال مي‌شود تا موجب افزايش رضايتمندي شهروندان شود و دراین راستا استقبال شهروندان از خطوط اتوبوسرانی بسیار خوب و چشم گیر بوده و توانسته ایم سهم قابل توجهی از سفرهای روزانه شهری را تحت پوشش قرار دهیم. 
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در ادامه تصریح کرد: در طول سال 95 و شش ماهه 96 حدود 110 کیلومتر به مسافت خطوط اتوبوسرانی افزوده شده که بیشترین سهم این افزایش شامل خط  فاز 3 شهر جدید سهند و خط کندرو(184)
 می باشد و مابقی نیز برای توسعه مسیر در شهرک ها و محلات پیرامون تبریز می باشد.
جلالی افزود: در حال حاضر مطالعاتی با هدف ساماندهی و بازنگری درخطوط وشناسایی و طراحی مسیر ویژه اتوبوسرانی در سطح شهر در حال انجام است که امید است پس از اتمام مطالعات و اجرای خط پیشنهادی، سرعت و ظرفیت جابجایی مسافران در شبکه اتوبوسرانی به صورت چشمگیری بهبود یافته و به طبع آن تا حد زیادی مشکلات تردد شهروندان کاهش و راندمان خدمات رسانی افزایش یابد.
وی با اشاره به اینکه هدف از اجرای طرح ساماندهی خطوط اتوبوسرانی، بازنگری در میزان کارآیی این خطوط است ؛ یادآور شد: هدف ما این است که در این طرح تا جایی که ممکن است پس از اخذ مصوبات لازم و با بازنگری کلی در خطوط قابلیت بهره مندی  و در نهایت افزایش سطح دسترسی شهروندان  به ناوگان اتوبوسرانی را مهیا نماییم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.