حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تداوم برگزاری دوره تخصصی آشنایی با اصول اولیه مدیریت پسماندها

شناسه : 11307 27 ژانویه 2018 - 8:26 192 بازدید

تبریز ما:  دوره تخصصی آموزشی ” آشنایی با اصول اولیه مدیریت پسماندها ” در دومین کارگاه آموزشی مربیان جهت ارائه آموزش های شهروندی در مدارس ویژه کارشناسان شهرداری تبریز برگزار شد. به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز، دوره تخصصی آموزشی ” آشنایی با اصول اولیه مدیریت پسماندها ” در […]

تداوم برگزاری دوره تخصصی آشنایی با اصول اولیه مدیریت پسماندها
پ
پ


تبریز ما:  دوره تخصصی آموزشی ” آشنایی با اصول اولیه مدیریت پسماندها ” در دومین کارگاه آموزشی مربیان جهت ارائه آموزش های شهروندی در مدارس ویژه کارشناسان شهرداری تبریز برگزار شد.

به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز، دوره تخصصی آموزشی ” آشنایی با اصول اولیه مدیریت پسماندها ” در دومین کارگاه آموزشی مربیان جهت ارائه آموزش های شهروندی در مدارس ویژه کارشناسان شهرداری تبریز برگزار شد.

علیرضا اصغری مدیرعامل سازمان با بیان این که طبق توافق بعمل آمده با معاونت فرهنگی و اجتماعی  و معاونت برنامه ریزی شهرداری در خصوص ارتقای سطح آموزش های شهروندی و افزایش جلب مشارکت شهروندان، افزود : سازمان مدیریت پسماند با مشارکت در برگزاری کارگاه های آموزشی مربیان سعی دارد مفاهیم بنیادی در خصوص مدیریت پسماند را با استفاده از این سفیران آموزش که شامل شهرداران مدارس، رابطین بهداشت و خانه سلامت و سایر گروه های هدف می باشند را نیز به شهروندان آموزش دهد.

 وی اظهار کرد : استفاده از کارشناسان مجموعه شهرداری و استفاده از این پتانسیل موجود در شهرداری در خصوص ارائه آموزش های شهروندی می تواند مهم ترین و موثرترین گام در خصوص تحقق اهداف اصلی در زمینه مدیریت پسماند باشد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.