حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تولید 673500 لیتر محلول کلرید سدیم برای یخ زدایی معابر تبریز

شناسه : 9658 16 دسامبر 2017 - 4:12 177 بازدید

تبریز ما:  توسط سازمان خدمات موتوری شهرداری تبریز 673500 لیتر محلول کلرید سدیم برای یخ زدایی معابر تبریز تولید شد. به گزارش تبریز ما، در این راستای جلوگیری از یخبندان معابر تبریز سازمان خدمات موتوری شهرداری تبریز از اوایل سال 93 استفاده از روشهای نوین بازگشایی معابر در زمستان  را در دستور کار قرار داده […]

تولید 673500 لیتر محلول کلرید سدیم برای یخ زدایی معابر تبریز
پ
پ


تبریز ما:  توسط سازمان خدمات موتوری شهرداری تبریز 673500 لیتر محلول کلرید سدیم برای یخ زدایی معابر تبریز تولید شد.

به گزارش تبریز ما، در این راستای جلوگیری از یخبندان معابر تبریز سازمان خدمات موتوری شهرداری تبریز از اوایل سال 93 استفاده از روشهای نوین بازگشایی معابر در زمستان  را در دستور کار قرار داده است.

 بر این اساس بعد از مطالعات صورت گرفته و بهره گیری از تجربیات کارشناسان و نظر اساتید استفاده از محلول های کلرید سدیم و کلرید کلسیم با ایجاد کارگاه تخصصی محلول سازی و تجهیز ماشین های محلول پاش از سال 94 در مناطقی از کلانشهر تبریز آغاز شد.

 مطالعات محیطی نشان می دهد روش جدید استفاده از محلول کلرید سدیم ضمن اینکه کمترین آثار تخریبی را دارد و دسترسی سریع بازگشایی یکنواخت می داد که موجب اعلام علاقه شهرداران مناطق جهت بهره گیری از این سیستم گردید .

 با پیشنهاد سازمان خدمات موتوری و دستور معاون خدمات شهری شهرداری تبریز مناطق دهگانه شهرداری تبریز نسبت به خرید مخازن به میزان 150000 لیتر برای هر منطقه اقدام تا در هر ناحیه خدمات شهری مناطق محلول کلرید سدیم و کلسیم به صورت آماده ذخیره سازی شود تا زمانهای بارش برف در کمترین زمان نسبت به بازگشایی معابر اقدام شود .

 در همین راستا در بارش اخیر 15 و16 آذر به مقدار 673500 لیتر محلول در 48 ساعت برای اولین بار در ایران این حجم تولید و از کارگاه محلول سازی سازمان بارگیری و به وسیله محلول پاشهای مناطق و پیمانکاران خدمات شهری در سطح معابر پخش گردید.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.