حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

توسعه طرح سامانه هوشمند کنترل مرکزی scats در سال جاری

شناسه : 12616 05 آوریل 2018 - 7:21 1775 بازدید

تبریز ما: اجرا و توسعه طرح سامانه هوشمند کنترل مرکزی scats در سال ۱۳۹۷ از پروژه های دارای اولویت معاونت حمل و نقل و ترافیک اعلام شد. به گزارش تبریز ما به نقل از معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز، سامانه کنترل مرکزی هوشمند چراغ راهنمایی scats یک سامانه مدیریت ترافیکی است که […]

توسعه طرح سامانه هوشمند کنترل مرکزی scats در سال جاری
پ
پ

تبریز ما: اجرا و توسعه طرح سامانه هوشمند کنترل مرکزی scats در سال ۱۳۹۷ از پروژه های دارای اولویت معاونت حمل و نقل و ترافیک اعلام شد.

به گزارش تبریز ما به نقل از معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز، سامانه کنترل مرکزی هوشمند چراغ راهنمایی scats یک سامانه مدیریت ترافیکی است که علاوه بر کنترل خودکار چراغ های راهنمایی ، شبکه ای از تقاطع ها ، تسهیلات زیادی را برای آنالیز ترافیکی، برنامه ریزی، ثبت گزارش ها، تشخیص خرابی ها و تعمیر و نگهداری سامانه تامین می کند .

مدیرکل دفتر مطالعات وبرنامه ریزی معاونت حمل ونقل با اعلام این خبر گفت: طبق ارزیابی های تطبیقی بطور متوسط تاثیر ایجاد سیستم هوشمند نظارت و کنترل مرکزی scats در تقاطع های اجرا شده را میتوان در قالب جدول زیر بیان کرد .
 

فاطمه صریرا افزود: در این راستا معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز از سال ۱۳۹۱ مطالعات اجرای سامانه فوق الاشاره را در سطح تقاطع های اصلی شهری در دستور کار خود قرار داده است و حداکثر در بیش از ۲۳ تقاطع شهری به وسیله این سامانه مدیریت می شود .

وی تصریح کرد:  طرح ترافیکی بیش از ۲۵ تقاطع دیگر شهر نیز توسط مشاوران ذیصلاح تهیه و مراحل تصویب خود را توسط مراجع ذیصلاح طی کرده است از جمله تقاطع های سعدی ولیعصر ، پروین اعتصامی ولیعصر ، تقاطع گلگشت آزادی ، تقاطع تبریز ما بلوار دکتر حسابی تقاطع های خیام و امام رضا در بلوار ایل گلی ، چهارراه حافظ، چهارراه ابوریحان و …. است.

شایان ذکر است؛ در بررسی های میدانی تقاطع های شهری با اولویت حفظ وضع موجود وکمترین تغییرات هندسی و فیزیکی و جابجایی اشجار و مبلمان شهری در تقاطع بررسیهای لازم به عمل آمده و سعی بر آن بوده است که تا جای ممکن با کمترین تغییرات این طرحها اجرایی شود که در برخی از تقاطع ها بدلیل وضعیت ترافیکی تقاطع لاجرم با حذف میدان و یا کوچک سازی میدان عملکرد بهینه تقاطع به لحاظ ترافیکی حاصل می شود .

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.