حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

سرویس های بهداشتی در آستانه “تبریز 2018” بهسازی و زیبا سازی می شوند

شناسه : 7215 09 اکتبر 2017 - 6:36 173 بازدید

تبریز ما: معاون خدمات شهری شهردار تبریز از اجرای پروژه بهسازی و زیبا سازی سرویس های بهداشتی عمومی سطح شهر خبر داد و گفت: این طرح در قالب تفاهم نامه همکاری چند جانبه اخیر با کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای سیاست های کلان میزبانی از گردشگران داخلی و خارجی در سال 2018 اجرا […]

سرویس های بهداشتی در آستانه “تبریز 2018” بهسازی و زیبا سازی می شوند
پ
پ


تبریز ما: معاون خدمات شهری شهردار تبریز از اجرای پروژه بهسازی و زیبا سازی سرویس های بهداشتی عمومی سطح شهر خبر داد و گفت: این طرح در قالب تفاهم نامه همکاری چند جانبه اخیر با کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای سیاست های کلان میزبانی از گردشگران داخلی و خارجی در سال 2018 اجرا می شود.

به گزارش تبریز ما، علی مدبر افزود: این تفاهم نامه زاوایای مختف حمایتی از مددجویان کمیته امداد در کنار تسریع  و تسهیل اجرای پروژه های غنی سازی و خود کفایی پارک ها و فضا های سبز را نیز به همراه دارد.
وی با تاکید بر اهمیت تقویت زیر ساخت های گردشگری شهر تبریز، اظهار داشت: افزایش سرویس های بهداشتی، استراحت گاه های موقت و زیبا سازی آن ها در سطح شهر به ویژه در بافت تاریخی و داخل بازار سرپوشیده از مهمترین مفاد این تفاهم نامه به شمار می رود.
مدبر تصریح کرد: شهرداری تبریز ضمن تاکید بر افزایش سطح کیفی خدمات شهری خود، تاسیس شب بازارها، بازارچه های های محله ای موقت و دائمی با حضور کمیته امداد، یکی دیگر از مهمترین مفاد این تفاهم نامه است.
معاون خدمات شهری شهردار تبریز با اشاره نظارت کامل اجرای پروژه احداث و زیبا سازی یکصد سرویس های بهداشتی توسط کمیته امداد به عنوان پایلوت متذکر شد: روند اسیاست های ساماندهی دستفروشان و حذف پدیده سد معبر را نیز همزمان اجرا می کند.
علی مدبر ادامه داد: سالانه حدود 10 میلیارد تومان برا نگهداری سرویس های بهداشتی تبریز توسط شهرداری تبریز هزینه می شود و مشارکت کمیته امداد در احداث سرویس های بهداشتی ثابت و سیار جدید در قالب کانکس، سازه های فلزی و آجری، خودکفایی و تامین هزینه های نگهداری سرویس های بهداشتی نیز محقق می شود.
وی یکی دیگر از اهداف این تفاهم نامه، خود کفایی پارک های عمومی و تامین هزینه های جاری و نگهداری آن ها با برپایی نمایشگاه های عرضه محصولات صنایع دستی مددجویان کمیته امداد، عنوان کرد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.