حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تبریز پرافتخار در سال 2018 مهمترین شهر گردشگر پذیر کشور می شود

شناسه : 10309 01 ژانویه 2018 - 5:42 233 بازدید

[ad_1] تبریز ما:هشتمین همایش شهر ایده آل با محوریت و مشارکت علمی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور بعنوان بزرگترین رویداد مدیریت شهری  از امروز به مدت دو روز  در مرکز همایش های بین المللی خلیج فارس کیش آغاز به کار کرد. به گزارش تبریز ما، این همایش با حضور مسئولان کشوری، شهرداران ، […]

تبریز پرافتخار در سال 2018 مهمترین شهر گردشگر پذیر کشور می شود
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما:هشتمین همایش شهر ایده آل با محوریت و مشارکت علمی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور بعنوان بزرگترین رویداد مدیریت شهری  از امروز به مدت دو روز  در مرکز همایش های بین المللی خلیج فارس کیش آغاز به کار کرد.

به گزارش تبریز ما، این همایش با حضور مسئولان کشوری، شهرداران ، اعضای شورای شهر و فعالان حوزه مدیریت شهری در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد. 

شهردار تبریز در هشتمین همایش شهر ایده‌آل با موضوع مدیریت بحران و گردشگری2018  به سخنرانی پرداخت.

مهندس ایرج شهین باهر با اشاره به آغاز فرصت جهانی و مهم ایران و تبریز در گردشگری، اظهار کرد: هم اکنون اتفاقی در کشور رقم خورده است که بار دیگر بعد از ۵۶ سال برای ایران اسلامی تکرار خواهد شد و عزم ملی برای برگزاری برنامه های متنوع در راستای جذب گردشگر بین المللی برای ایران اسلامی بایستی مد نظر و مورد توجه همگان از مردم عادی گرفته تا دولت قرار گیرد. 

شهردار تبریز با اشاره به افق مناسب و کسب پارامترهای گردشگر پذیری که تبریز را پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی کرد اشاره داشت و گفت: تبریز با تاریخ درخشان و مکان‌های تاریخی و گردشگری همچون بازار بزرگ که بعنوان بزرگترین بازار فعال خشتی جهان ثبت جهانی شده است و با این رویداد منحصر بفرد امید است تبریز در سال 2018 بعنوان یکی از شهر های سرآمد گردشگر پذیر ایران نقش مهمی را در صنعت گردشگری کشور ایفا کندو  مهمترین شهر گردشگر پذیر کشور باشد که این عزم همه ایرانیان را طلب می کند و من در همین جا از همه دعوت می کنم حتما به این کهن شهر سربلند سفر کنند و آن را برای دوستان بعنوان مقصد گردشگری معرفی نمایند. 

مهندس شهین باهر در بخش دیگری  از سخنان خود به بحث مدیریت  بحران و  پدافند غیر عامل در شهرها پرداخت و  توجه بیشتر به بلایای طبیعی از جمله سیل و زلزله خواستار شد. 

در این همایش که با حضور 800 نفر از مسوولان و کارشناسان شهری صورت می گیرد در هر پنل تخصصی دو سخنران نتایج تجربیات برتر داخلی و خارجی و مطالب تخصصی در این حوزه را ارایه می نمایند و در ادامه با حضور شهرداران و روسای شوراها در خصوص مباحث مطرح شده بحث و تبادل نظر پرداختند. 

به جهت افزایش ظرفیت های این رویداد و ایجاد تعامل میان دست اندر کاران این حوزه در کنار این همایش نشست های تخصصی ویژه ای نیز برگزار می شود. نشست هم اندیشی سازمان های اجرایی مرتبط با شهرداری ها در خصوص رفع مشکلات و موانع پیش روی شهرداری ها با سازمان های ذیربط، نشست مدیران عامل سازمان های پسماند سراسر کشور، نشست مدیران عامل سازمان های سیما، فضای سبز و منظر شهری سراسر کشور، نشست اتحادیه سازمان های اتوبوسرانی کشور، نشست اتحادیه سازمان های تاکسیرانی کشور از جمله این نشست ها می باشد.

این همایش فرصتی است تا پژوهشگران و صاحب نظران حوزه مدیریت شهری با ارایه راهکارهای مناسب، زمینه های تحقق یک شهر ایده آل را به شهرداران و اعضای شوراها و عموم دست اندرکاران مدیریت شهری کشور معرفی نمایند.

گردشگری ،مدیریت بحران، مدیریت یکپارچه شهری ، فضای سبز ، پسماند، و شهر هوشمند مهمترین محورهای برگزاری همایش شهر ایده آل است  هشتمین همايش علمی مدیریت شهری یا شهر ايده آل با برگزاری نشست های تخصصی تا 12 دی و همچنین نمایشگاه شهر ایده ال تا 13 دی ماه در کیش ادامه دارد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.