حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تمجید وزیر ورزش از میزبانی خوب تبریز از رقابتهای لیگ جهانی والیبال نشسته

شناسه : 13045 24 آوریل 2018 - 15:27 425 بازدید

تبریز ما: وزیر ورزش و جوانان از شرایط برگزاری رقابت های لیگ جهانی والیبال نشسته و میزبانی شایسته تبریز از این مسابقات تمجید کرد. مسعود سلطانی فر پس از قهرمانی تیم ملی ایران در لیگ جهانی والیبال نشسته اظهار داشت: ورزش در بُعد قهرمانی یک ارتباط نزدیک با شور و شوق تماشاگران در محل مسابقات […]

تمجید وزیر ورزش از میزبانی خوب تبریز از رقابتهای لیگ جهانی والیبال نشسته
پ
پ


تبریز ما: وزیر ورزش و جوانان از شرایط برگزاری رقابت های لیگ جهانی والیبال نشسته و میزبانی شایسته تبریز از این مسابقات تمجید کرد.

مسعود سلطانی فر پس از قهرمانی تیم ملی ایران در لیگ جهانی والیبال نشسته اظهار داشت: ورزش در بُعد قهرمانی یک ارتباط نزدیک با شور و شوق تماشاگران در محل مسابقات دارد. چرا می گویند تیمی که پرطرفدار است، می تواند بهتر نتیجه بگیرد، به دلیل این است که تماشاگر انرژی می دهد، فضا ایجاد می کند، جو روانی مثبت به وجود می آورد.

وی افزود: این روزها در تبریز شاهد بودیم که مردم خوب این شهر به سالن آمدند و عاشقانه و ایثارگرانه تیم ما را تشویق کردند که جا دارد از همه تماشاگران و مسئولان تشکر کنم که تلاش کردند یک میزبانی آبرومندانه داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: خوشبختانه می توانیم نمره خوبی به برگزاری این رویداد بدهیم. این نشان می دهد که تبریز این ظرفیت و استعداد را دارد که بتواند میزبانی مسابقات بزرگتر و گسترده تر را بر عهده بگیرد.

در اولین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته تیم ایران به قهرمانی دست یافت و تیم روسیه نیز مقام دوم را کسب کرد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.