حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تبریز بهشت سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران خارجی است

شناسه : 13849 05 جولای 2018 - 8:06 313 بازدید

تبریز ما: شهردار تبریز گفت: کلانشهر تبریز بهشت سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران خارجی است. به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین باهر صبح امروز در نشست مشترک شرکت های خارجی با شهردار و اعضای شورای شهر با بیان این مطلب اظهار کرد: سرمایه گذاری کمک عمده ای به مسائل و مشکلات مجموعه مدیریت شهری […]

تبریز بهشت سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران خارجی است
پ
پ


تبریز ما: شهردار تبریز گفت: کلانشهر تبریز بهشت سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران خارجی است.

به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین باهر صبح امروز در نشست مشترک شرکت های خارجی با شهردار و اعضای شورای شهر با بیان این مطلب اظهار کرد: سرمایه گذاری کمک عمده ای به مسائل و مشکلات مجموعه مدیریت شهری می کند و می توانیم بدین واسطه ارتباط دو طرفه و سودآوری داشته باشیم.

وی با اشاره به محدودیت ها و تحریم های موجود علیه جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: وضعیت کنونی کشور فرصت مناسبی برای بخش خصوصی به وجود آورده که سرمایه گذاران خارجی می توانند در این بازار مطلوب سرمایه گذاری و سودآوری داشته باشند.

شهردار تبریز در ادامه با بیان اینکه تبریز به عنوان توسعه یافته ترین شهر کشور در سال های اخیر شناخته شده، ادامه داد: در این کلانشهر بهترین بستر برای سرمایه گذاری وجود دارد چرا که شرایط تبریز نسبت به سایر شهرهای کشور متفاوت است.

وی از حمایت مجلس شورای اسلامی و پارلمان محلی کلانشهر تبریز از سرمایه گذاری های خارجی خبر داد و گفت: حمایت های دولت و مجلس از سرمایه گذاران و ایجاد بسترهای مناسب، شرایط را برای سرمایه گذاری ایده آل می کند.

مهندس شهین باهر در ادامه با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل موجود در کلانشهر تبریز اظهار کرد: تبریز در واقع بهشت سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران خارجی است چرا که در این کلانشهر بسترهای لازم برای سرمایه گذاری در تمامی حوزه های شهری فراهم شده است.

وی همچنین ادامه داد: پیش از این تجربیات خوبی با کشورهای مختلفی از جمله چین، ایتالیا و قرقیزستان در خصوص سرمایه گذاری در این کلانشهر داشتیم که از آن پس، موانع سرمایه گذاری بیش از پیش رفع و راه برای سرمایه گذاری تسهیل شده است.

شهردار تبریز در بخش دیگر سخنان خود حضور سرمایه گذاران خارجی در این کلانشهر را موجب رونق اقتصاد و توسعه اشتغال عنوان کرد و گفت: در این جلسه در خصوص سرمایه گذاری در بخش پارک ها، لوناپارک، تجهیزات تفریحی، شهر هوشمند، ساختمان سازی، گردشگری، پتروشیمی و سایر موارد با سرمایه گذاران ایتالیایی، چینی و قرقیزستانی بحث و بررسی شد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.