حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

فیروز کریمی مدافعین ماشین سازی را تمرین داد!

شناسه : 12719 10 آوریل 2018 - 7:58 230 بازدید

تبریز ما: فیروز کریمی سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز پیش از دیدار حساس ماشین سازی برابر نساجی مازندران در تمرینات این تیم شرکت کرد. روز آینده رقابت های لیگ یک در شهرهای مختلف کشور پیگیری می شود و در یکی از حساس ترین دیدارهای این هفته تیم فوتبال ماشین سازی در ورزشگاه وطنی میهمان تیم […]

فیروز کریمی مدافعین ماشین سازی را تمرین داد!
پ
پ


تبریز ما: فیروز کریمی سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز پیش از دیدار حساس ماشین سازی برابر نساجی مازندران در تمرینات این تیم شرکت کرد.

روز آینده رقابت های لیگ یک در شهرهای مختلف کشور پیگیری می شود و در یکی از حساس ترین دیدارهای این هفته تیم فوتبال ماشین سازی در ورزشگاه وطنی میهمان تیم نساجی مازندران است.

این دیدار از این جهت حائز اهمیت است که شاگردان جواد نکونام برای صعود به لیگ برتر به سه امتیاز این مسابقه نیاز مبرم دارند و در سوی دیگر تیم ماشین سازی که تنها 2 امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد، فرصتی برای از دست دادن امتیازات پیش رو ندارد.

از همین رو روز گذشته تیم فوتبال ماشین سازی تمرینات خود را در شرایطی برگزار کرد، که فیروز کریمی سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز میهمان ویژه این تمرین بود تا این مربی باتجربه برای استحکام بخشیدن به عنوان مشاور به عباس آقایی و شاگردانش کمک کند.

حضور مربی تیم همشهری در تمرینات تیم ماشین سازی در فوتبال نوین دنیا و همینطور ایران متداول نیست، اما فوتبال تبریز با این حرکت نشان داد که رقابت میان تیم های همشهری برای آنها معنی ندارد.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.