حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

آغاز عملیات لایروبی معابر شهری تبریز همزمان با اولین سامانه بارش پاییزی

شناسه : 7107 07 اکتبر 2017 - 8:19 311 بازدید

[ad_1] تبریز ما: معاون خدمات شهری شهردار تبریز از آغاز عملیات لایروبی معابر شهری تبریز همزمان با اولین سامانه بارش پاییزی خبر داد و گفت: تنظیف عمومی شهر با پایان مراسم عزاداری ایام محرم و پاکسازی مسیر آبروهای سطحی آغاز شده که احتمال آبگرفتگی را به حداقل خواهد رساند. به گزارش تبریز ما به نقل […]

آغاز عملیات لایروبی معابر شهری تبریز همزمان با اولین سامانه بارش پاییزی
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: معاون خدمات شهری شهردار تبریز از آغاز عملیات لایروبی معابر شهری تبریز همزمان با اولین سامانه بارش پاییزی خبر داد و گفت: تنظیف عمومی شهر با پایان مراسم عزاداری ایام محرم و پاکسازی مسیر آبروهای سطحی آغاز شده که احتمال آبگرفتگی را به حداقل خواهد رساند.

به گزارش تبریز ما به نقل از معاونت خدمات شهری شهرداری تبریز، علی مدبر با بیان این مطلب اظهارداشت: عملیات تنظیف و پاکسازی سراسری شهر در قالب ” 10 هزار نفرساعت” در ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) از اوایل هفته جاری آغاز شده و به تناسب میزان بارندگی های پاییزی همچنان ادامه می یابد.

وی با اشاره به شدت و زمان بارندگی در مناطق مختلف تصریح کرد: قسمت های شرقی تبریز بیشتر در معرض بارندگی قرار دارند و ضرورت دارد مسیر آبروها به سمت غربی پاکسازی شوند تا از هرگونه بروز آبگرفتگی جلوگیری شود.

مدبر اضافه کرد: تلاش خستگی‌ناپذیر و متعصبانه پاکبانان عزیز، عوامل خدماتی و اجرایی، شیفت بندی‌های مداوم در مدیریت خدمات شهری بیشترین نقش را دارد و مشارکت شهروندان در تنظیف محیط شهری محل کار و سکونت نیز کیفیت این خدمات را بیشتر می کند.

معاون خدمات شهری شهردار تبریز تاکید کرد: همه عوامل اجرایی معاونت خدمات شهری دارای آمادگی کامل برای خدمات‌رسانی در فصل بارندگی هستند.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.