حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

آمادگی شهرداری تبریز برای برگزاری هفته‌های فرهنگی با رویکرد تبریز 2018

شناسه : 7074 05 اکتبر 2017 - 9:32 214 بازدید

تبریز ما: معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز در مراسم تجلیل از دست‌اندکاران شب‌های فرهنگی استان‌ها در برج میلاد تهران ازآمادگی شهرداری تبریز در برگزاری هفته های فرهنگی تبریز درسایر کلانشهرها ی کشور خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی برج میلاد تهران،  این برج طی مراسمی از برگزارکنندگان شب‌های فرهنگی […]

آمادگی شهرداری تبریز برای برگزاری هفته‌های فرهنگی با رویکرد تبریز 2018
پ
پ


تبریز ما: معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز در مراسم تجلیل از دست‌اندکاران شب‌های فرهنگی استان‌ها در برج میلاد تهران ازآمادگی شهرداری تبریز در برگزاری هفته های فرهنگی تبریز درسایر کلانشهرها ی کشور خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی برج میلاد تهران،  این برج طی مراسمی از برگزارکنندگان شب‌های فرهنگی استان‌ها و اقوام که ذیل جشنواره شب‌های تابستان از اواسط مردادماه تا پایان شهریورماه سال جاری در محل برج میلاد تهران برگزار شد، قدردانی و تجلیل کرد.

حجت‌الاسلام احمد حمیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز  با حضور در این مراسم  گفت: ما در تبریز بازخوردهای بسیار خوبی از شب فرهنگی تبریز در برج میلاد تهران داشته‌ایم و از دکتر درویش‌پور، مدیر عامل برج میلاد تهران درخواست می‌کنیم چنین برنامه‌هایی را استمرار دهند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز  افزود: با توجه به اینکه شهر تبریز در سال 2018 پایتخت  گردشگری کشورهای اسلامی است، ما آماده‌ی یک همکاری دوسویه با سایر استان‌ها و شهرهای کشورمان هستیم تا بتوانیم میراث فرهنگی‌مان را به یکدیگر انتقال دهیم.

وی ازآمادگی شهرداری تبریز در   برگزاری هفته های فرهنگی تبریز درسایر کلانشهرها ی کشور  خبر داد و افزود: برگزاری هفته های فرهنگی در کنار شناسایی فرهنگ قومیت ها و تعامل هنرمندان خطه های مختلف با یکدیگر، عاملی مهم در جذب گردشگر و سودآوری های اقتصادی برای این مناطق است که ضرورت توجه هر چه بیشتر به چگونگی نحوه برپایی چنین رویدادهایی را موجب می شود.

حمیدی  سال ۲۰۱۸ را بهترین فرصت  برای معرفی  کلانشهر تبریز در سطح ملی وبین المللی عنوان کرد و گفت: تبریز دارای پتانسیل های بسیار بالای ادبی و هنری است  و باید از این ظرفیت به‌نحو احسن در سطح جهانی استفاده کرد.

دکتر علی درویش‌‍‌پور مدیر عامل برج میلاد تهران  نیز در این مراسم، ضمن تشکر از تمامی برگزارکنندگان و دست‌اندرکاران شب‌های فرهنگی گفت: ما در برج میلاد تهران قصد داریم به منظور پاسداشت فرهنگ غنی و اصیل ایرانی، خانه‌ی اقوام ایران را در یادمان ملی ایرانیان که متعلق به همه‌ی ایرانیان است، بنا کنیم.

درویش‌پور افزود: از فرهیختگان هر استان دعوت می‌کنیم و فضایی در اختیارشان قرار می‌دهیم تا به‌صورت ماهانه و یا فصلی نشست‌هایی را برگزار کنند و با تجربه‌ای که در تابستانی که گذشت کسب کرده‌اند، برای برنامه‌های آینده برنامه‌ریزی کنند.

مدیر عامل برج میلاد تهران معرفی و پرداختن به فرهنگ غنی اقوام ایرانی را مایه سربلندی ایران دانست و گفت: ما با تمام توان در خدمت عزیزان برای برگزاری برنامه‌های غنی فرهنگی هستیم.

در پایان این مراسم با تقدیم لوح یادبود از نمایندگان استان‌های شرکت‌کننده در جشنواره‌ی شب‌های تابستان برج میلاد تهران قدردانی و تجلیل شد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.