حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

آیین رونمایی از فرش های نفیس جام جهانی فوتبال برگزار شد

شناسه : 13305 19 می 2018 - 11:42 519 بازدید

تبریز ما: آیین رونمایی از فرش های نفیس جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه برای نخستین در تبریز توسط شهرداری این کلانشهر برگزار شد. به گزارش تبریز ما، آیین رونمایی از هفت تخته فرش نفیس که توسط بهترین بافنده‌ها در تبریز آماده شده تا به کاپیتان‌های همگروهان ایران در جام جهانی، آستان قدس رضوی، موزه فیفا […]

آیین رونمایی از فرش های نفیس جام جهانی فوتبال برگزار شد
پ
پ


تبریز ما: آیین رونمایی از فرش های نفیس جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه برای نخستین در تبریز توسط شهرداری این کلانشهر برگزار شد.

به گزارش تبریز ما، آیین رونمایی از هفت تخته فرش نفیس که توسط بهترین بافنده‌ها در تبریز آماده شده تا به کاپیتان‌های همگروهان ایران در جام جهانی، آستان قدس رضوی، موزه فیفا و موزه روسیه که میزبان جام جهانی است اهدا شود، عصر امروز در شهرداری تبریز برگزار شد.

در این مراسم که به همت شهرداری تبریز با حضور استاندار آذربایجان شرقی، شهردار تبریز، اعضای شورای شهر تبریز، مسئولان ورزشی و جمعی از پیشکسوتان ورزشی استان برگزار شد، فرش های نفیس تبریزی به فدراسیون فوتبال تحویل داده شد. 

به گزارش تبریز ما، یکی از این قالیچه ها نیز توسط جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا گره زده شده است.

ایران در جام جهانی روسیه، با تیم های اسپانیا، پرتغال و مراکش هم گروه است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.