حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تاثیرگذاری بالای جشنواره بین المللی تبریزیم در حوزه آموزش های شهروندی

شناسه : 11150 23 ژانویه 2018 - 9:24 217 بازدید

[ad_1] تبریز ما: حجت الاسلام حمیدی با اشاره به برگزاری بخش مرور جشنواره بین المللی تبریزیم اظهار داشت: این جشنواره تاثیرگذاری بالایی داشته و در مدت ایام برگزاری خود این امر را به وضوح ثابت کرده است. به گزارش تبریز ما، حجت الاسلام احمد حمیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز با اعلام خبر فوق […]

تاثیرگذاری بالای جشنواره بین المللی تبریزیم در حوزه آموزش های شهروندی
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: حجت الاسلام حمیدی با اشاره به برگزاری بخش مرور جشنواره بین المللی تبریزیم اظهار داشت: این جشنواره تاثیرگذاری بالایی داشته و در مدت ایام برگزاری خود این امر را به وضوح ثابت کرده است.

به گزارش تبریز ما، حجت الاسلام احمد حمیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز با اعلام خبر فوق افزود: در جشنواره تبریزیم پیام‌های شهروندی و آموزش های لازم به مخاطبان ارائه می گردد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز ادامه داد: این جشنواره به دنبال ارتقا فرهنگ گردشگرپذیری و افزایش نشاط عمومی در جامعه می باشد و قرار است در دهه فجر با مضامین دینی و انقلابی پر رنگ تر از قبل اجرایی گردد.

وی افزود: تبریزیم در راستای معرفی ظرفیت های فرهنگی و هنری شهر تبریز به گردشگران سهم بزرگی داشته و می تواند در برنامه های فرهنگی 2018 نقش بسزایی را ایفا نماید.
حجت الاسلام حمیدی در پایان خاطر نشان کرد: در این دوره شاهد رقابت تنگاتنگ دربین هنرمندان هستیم و  امیدواریم جشنواره بین المللی تبریزیم بتواند رضایتمندی اصحاب فرهنگ و هنر و همچنین شهروندان را فراهم نماید.

لازم به توضیح است بخش مرور پنجمین جشنواره نمایش های خیابانی و فضای باز تبریزیم به بازخوانی نمایش های برگزیده چهار دوره قبلی جشنواره می پردازد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.