حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

برپایی ایستگاههای تندرستی در پارک های غرب تبریز

شناسه : 14004 17 جولای 2018 - 10:06 295 بازدید

تبریز ما، ایستگاههای تندرستی با اجرای ورزش صبحگاهی، برنامه های تفریحی، آموزشی و… در پارک های غرب تبریز توسط شهرداری منطقه 6 برپا شد. به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی، در راستای تحقق تاکیدات شهردار محترم کلانشهر تبریز و با دستور شهردار منطقه 6 ایستگاه های تندرستی با همکاری سازمان ورزش شهرداری […]

برپایی ایستگاههای تندرستی در پارک های غرب تبریز
پ
پ

تبریز ما، ایستگاههای تندرستی با اجرای ورزش صبحگاهی، برنامه های تفریحی، آموزشی و… در پارک های غرب تبریز توسط شهرداری منطقه 6 برپا شد.

به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی، در راستای تحقق تاکیدات شهردار محترم کلانشهر تبریز و با دستور شهردار منطقه 6 ایستگاه های تندرستی با همکاری سازمان ورزش شهرداری تبریز در پارک های سطح حوزه منطقه 6 برای تامین نیازهای شهروندان و ایجاد نشاط اجتماعی دایر شد.
در ایستگاههای تندرستی غرب تبریز در پارکهای صنعت قراملک، پارک بانوان شهرک امام و پارک رسالت همه روزه از ساعت 7:30 تا 8:30 برنامه ورزش صبحگاهی، مشاوره تغذیه، حرکات اصلاحی برگزار می شود.
در ادامه این برنامه به قید قرعه کشی به همشهریان شرکت کننده پکیج ورزشی، بلیط استخر و سایر خدمات تفریحی و ورزشی ارائه می گردد.
براساس این گزارش، از جمله سایر برنامه های جانبی ایستگاههای تندرستی شهرداری منطقه 6 در پارک های غرب تبریز برگزاری تورهای تفریحی و گردشگری به اماکن دیدنی و توریستی مثل عینالی؛ پارک بزرگ ائل گلی و… است که علاقه مندان می توانند همه روزه با مراجعه به این ایستگاه ها از برنامه های مفرح و شاد بهره مند شوند.
گفتنی است، هم اکنون بیش از 1500 نفر در سطح حوزه شهرداری منطقه 6 در این ایستگاهها فعالیت دارند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.