حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

شهردار تبریز:ساماندهی گلزار شهدای آرامستان های کلانشهر تبریز

شناسه : 13793 04 جولای 2018 - 6:26 369 بازدید

شهردار تبریز از ساماندهی گلزار شهدای آرامستان سطح این کلانشهر خبر داد. مهندس ایرج شهین باهر شامگاه شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح ساماندهی مزار شهدای شنب غازان با بیان این مطلب اظهار کرد: طرح ساماندهی گلزار شهدای آرامستان های کلانشهر تبریز از کمترین اقداماتی است که می توانیم در حق شهدا انجام دهیم. […]

شهردار تبریز:ساماندهی گلزار شهدای  آرامستان های کلانشهر تبریز
پ
پ

شهردار تبریز از ساماندهی گلزار شهدای آرامستان سطح این کلانشهر خبر داد.
مهندس ایرج شهین باهر شامگاه شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح ساماندهی مزار شهدای شنب غازان با بیان این مطلب اظهار کرد: طرح ساماندهی گلزار شهدای آرامستان های کلانشهر تبریز از کمترین اقداماتی است که می توانیم در حق شهدا انجام دهیم.
وی با بیان اینکه ۱۶ آرامستان در سطح تبریز وجود دارد، ادامه داد: طرح ساماندهی آرامستان ها با اعتباری افزون بر ۴ میلیارد تومان در دستور کار شهرداری تبریز قرار گرفته که در این میان پروژه عظیم فاز دوم وادی رحمت در اولویت کاری قرار گرفته است.
شهردار تبریز با اشاره به آغاز عملیات اجرایی طرح ساماندهی مزار شهدای شنب غازان اظهار کرد: این پروژه با اعتبار افزون بر ۱۸۰ میلیون تومان آغاز شد که امیدواریم تا چهار ماه آینده مورد بهره برداری قرار گیرد.
وی از تبدیل برخی از آرامستان ها به پارک محله ای خبر داد و گفت: برخی از آرامستان که از تاریخ شرعی آنها گذشته با توافق مابین اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی به پارک محله ای تبدیل خواهند شد.
گفتنی است، حدود چهار هزار و ۲۰۰ شهید در هفت آرامستان از ۱۶ آرامستان کلانشهر تبریز آرامیده اند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.