حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اختتامیه المپیاد ورزشی کارمندان بانوان شهرداری کلانشهر تبریز برگزارشد

شناسه : 11704 13 فوریه 2018 - 3:11 444 بازدید

تبریز ما: اختتامیه  المپیاد کارکنان بانوان شهرداری کلانشهر شهرداری تبریز به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی در محل تالار سازمان ورزش شهرداری تبریز برگزار شد. به گزارش تبریز ما، قائم مقام سازمان در این مراسم گفت: سعی خواهیم کرد در بحث اوقات فراغت و فعالیت های فوق برنامه بانوان کارمند، برنامه های متنوعی داشته باشیم تا کارمندان […]

اختتامیه المپیاد ورزشی کارمندان بانوان شهرداری کلانشهر تبریز برگزارشد
پ
پ


تبریز ما: اختتامیه  المپیاد کارکنان بانوان شهرداری کلانشهر شهرداری تبریز به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی در محل تالار سازمان ورزش شهرداری تبریز برگزار شد.

به گزارش تبریز ما، قائم مقام سازمان در این مراسم گفت: سعی خواهیم کرد در بحث اوقات فراغت و فعالیت های فوق برنامه بانوان کارمند، برنامه های متنوعی داشته باشیم تا کارمندان بتوانند پس از حضور در محیط خانواده با فرزندان خود در فعالیت های ورزشی و فرهنگی و اجتماعی شرکت کنند .
عبدی، قائم مقام سازمان ورزش نیز در این مراسم ضمن تبریک پیروزی انقلاب اسلامی  ، در خصوص برگزاری مسابقات حوزه بانوان، گفت: امروزه برای داشتن جامعه ای با نشاط و سالم،  ورزش بهترین و کم هزینه ترین راه حل است و لازم است برای این کار برنامه ای منسجم داشته باشیم تا تمامی کارکنان زن شهرداری کلانشهر در برنامه های ورزشی مشارکت داشته باشند.  
وی در خصوص بحث ورزش کارمندی عنوان کرد: رویکرد سازمان ورزش، حمایت از ورزش  کارمندی است  و با تنوع بخشی در رشته های مختلف و طرح های قالب و مشوق های لازم، کارمندان را به این سمت سوق دهیم.

عبدی در خصوص برنامه های مختلف سازمان یادآور شد: در محیط های کاری در بخش ارگونومی ، فعالیت خواهیم کرد تا کارمندان بتوانند نحوه ورزش در محیط  های کاری و نشستن  صحیح در صندلی های خود را آموزش ببینند.  
وی دربخش دیگری از اهداف سازمان در خصوص ورزش کارمندی افزود: سعی خواهیم کرد در بحث اوقات فراغت و فعالیت های فوق برنامه  بانوان کارمند، برنامه های متنوعی داشته باشیم  تا کارمندان بتوانند پس از حضور در محیط خانواده با فرزندان  خود در فعالیت های ورزشی  و فرهنگی و اجتماعی  شرکت کنند .
وی در پایان، ضمن تبریک مجدد بابت موفقیت های کسب شده  بر تداوم این موفقیت ها تاکید کرد و گفت: امیدواریم با بهبود روند فعلی، شاهد حضورپرقدرتمند بانوان کارمند شهرداری در مسابقات کلانشهرها باشیم . 

در این مراسم که با حضور عبدی قائم مقام سازمان، خانم خبازیان مدیرفرهنگی شهرداری کلانشهر تبریز و خانم درخشان مسئول ورزش بانوان سازمان و ورزشکاران شرکت کننده  برگزار شد. خانم درخشان  ضمن تبریک دهه فجر  انقلاب اسلامی  با اشاره به لزوم حضور پرشور بانوان در عرصه های ورزشی اظهار کرد : بابت حضور فعال بانوان کارمند در این مسابقات تشکر می کنم و امیدواریم که در مسابقات آتی حضور پرشوری در  مسابقات داشته باشند و تلاش می کنیم که از طریق سازمان ورزش مذاکراتی با سازمان ها و مناطق مختلف شهرداری داشته باشیم تا بانوان بتوانند در تمامی مسابقات ورزشی و فرهنگی و اجتماعی شهرداری حضور مستمری داشته باشند .

گفتنی است در این مراسم که اختتامیه رشته های دارت، آمادگی جسمانی و شطرنج بود، به نفرات منتخب لوح و جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.