حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تقدیر سرپرست سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز از ابتکار فرهنگی راننده کتابدار

شناسه : 13982 16 جولای 2018 - 3:46 623 بازدید

تبریز ما: سرپرست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، از یک راننده تاکسی که خودروی خود را به کتابخانه سیار تبدیل کرده است قدردانی کرد. به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی این سازمان، طی روزهای اخیر اقدام آقای مهدی کاظمی، راننده خوش ذوق تاکسی در تبریز که خودروی خود را به کتابخانه ای […]

تقدیر سرپرست سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز از ابتکار فرهنگی راننده کتابدار
پ
پ

تبریز ما: سرپرست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، از یک راننده تاکسی که خودروی خود را به کتابخانه سیار تبدیل کرده است قدردانی کرد.

به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی این سازمان، طی روزهای اخیر اقدام آقای مهدی کاظمی، راننده خوش ذوق تاکسی در تبریز که خودروی خود را به کتابخانه ای سیار برای مسافرین تبدیل کرده در در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای یافته است.

این امر با استقبال گسترده شهروندان روبرو شد و به دنبال تاکید سرپرست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز مبنی بر شناسایی وی، زمینه آشنایی با این راننده اهل فرهنگ در محل سازمان فراهم و از وی قدردانی به عمل آمد.

مهدی کاظمی که قریب چهارسال به رانندگی تاکسی مشغول است، تنها انگیزه خود از ورود به این موضوع را علاقه و تعلق خاطرش به تبریز عنوان می کند که بتواند برای ارتقای فرهنگ شهروندان گامی بردارد.

وی 46 ساله و متولد محله بیلانکوه تبریز است و با ذوقی غریب، در تلاش برای اشاعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی است.

کاظمی با بیان اینکه این اقدامات همگی براساس ذوق و علاقه شخصی وی صورت گرفته است، اظهار داشت: تاکنون هیچ نهاد و دستگاهی از این موضوع حمایت نکرده است و دلگرمی های شهروندان، به خصوص کودکان و نوجوانان مرا به ادامه کار تشویق کرده است.

وی ادامه داد: تلاش می کنم خودم در روز از فرصت مطالعه غافل نشوم و با مطالعه کتاب هایی در خصوص فرهنگ و عظمت تبریز، آنها را به شهروندانی که میهمان ماشین من هستند، ارائه کنم.

کاظمی یادآور شد: چند ماه پیش من راننده سرویس یک مدرسه بودم که در این راستا، من با طرح مسابقه برای دانش آموزان، شخصیت ها و مسایل طرح شده در کتاب «تبریز شهر اولین ها» را به دانش آموزان معرفی می کردم.

میکائیل نظری، سرپرست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز نیز با قدردانی از اقدام وی در ایجاد چنین فضایی برای مسافران، خاطر نشان کرد: افزایش سرانه مطالعه برای سازمان ما در حال حاضر یک دغدغه است و برای رسیدن به نقطه ایده آل برنامه ریزی های گسترده ای داریم.

وی افزود: بی تردید چنین اقدامات خودجوشی می تواند یاری رسان ما در نتیجه بخشی مطلوب به این مقصود باشد و جا دارد صمیمانه از این خلاقیت و اقدام این شهروند وظیفه شناس قدردانی کنیم.

نظری با بیان اینکه سازمان آمادگی دارد در تامین کتاب های مورد نیاز برای ایشان همکاری لازم را صورت دهد، گفت: سازمان به دلیل ارتباط با قشر فرهنگی و اصحاب قلم، آثار ممتاز و فاخری در اختیار دارد و می تواند با کمال میل این آثار را در اختیار ایشان قرار دهد.

سرپرست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز همچنین قول مساعد برای مناسب سازی فضای داخل تاکسی به منظور ارائه بهتر کتاب را به آقای مهدی کاظمی داد و ابراز امیدواری کرد زمینه های تعامل و همکاری سازمان با چنین افرادی بیش از پیش فراهم آید.
 

 

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.