حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

بزرگترین همایش کشوری شرکت سوزوکی در تبریز شهر اولین ها برگزار گردید

شناسه : 13815 04 جولای 2018 - 6:54 817 بازدید

شرکت سوزوکی از شرکت های معتبر کشور در زمینه الکترونیک به شمار می آید.این شرکت که در زمینه تولید تجهیزات خودرویی و تجهیزات خانه هوشمند فعالیت گسترده ای را تحت لیسانس سنگاپور در کشور دارد توانسته است در راستای اشتغالزایی گامهای بسیار مثبتی برداشته و عامل اشتغالزایی ده ها هزار نفر در زمینه تولید و […]

بزرگترین همایش کشوری شرکت سوزوکی در تبریز شهر اولین ها برگزار گردید
پ
پ

شرکت سوزوکی از شرکت های معتبر کشور در زمینه الکترونیک به شمار می آید.این شرکت که در زمینه تولید تجهیزات خودرویی و تجهیزات خانه هوشمند فعالیت گسترده ای را تحت لیسانس سنگاپور در کشور دارد توانسته است در راستای اشتغالزایی گامهای بسیار مثبتی برداشته و عامل اشتغالزایی ده ها هزار نفر در زمینه تولید و توزیع گردد و از این حیث در بین شرکتهایی خارجی که در ایران هستند و تولید می کنند می توان گفت از برند هایی است که بیشترین کارآفرینی را انجام داده است.این شرکت بخاطر فعالیت گسترده و کارآفرینی سه سال است که به عنوان برند برتر کشور انتخاب می گردد.آذربایجان شرقی از مناطقی در کشور است که شرکت سوزوکی فعالیت گسترده ای دارد و چون کیفیت محصولات تولیدی این شرکت در سطح بسیار مطلوبی قرار دارد،از حیث خرید درب باز کن های تصویری بعد از تهران رتبه اول را در کشور داراست.این مسئله مسئولین این شرکت را بر آن داشت که بزرگترین همایش شرکت را که بیستمین همایش این شرکت در کشور نیز بود در تبریز برگزار و ضمن تجلیل از همکاران و نمایندگان این شرکت در استان آذربایجان شرقی ،آموزش های پیشرفته لازمه را نیز در زمینه نصب و راه اندازی تجهیزات خانه مدرن در اختیار آنان قرار دهند.در این مجال گزارشی از این همایش تقدیم مخاطبین گرامی می گردد.

همایش بزرگ شرکت سوزوکی با حضور مهندس بهنام سبحانی مدیریت توسعه تجارت این شرکت در خاورمیانه و مهندس هدایت علی تنلو نماینده شرکت سوزوکی در آذربایجان شرقی و مدیریت اولین فروشگاه این شرکت در شمال غرب کشور و مهندس افشارمقدم ریاست اتحادیه لوازم الکتریکی تبریز و جمعی از کارشناسان، مهندسین و تکنسین های مربوطه به همت اتاق اصناف و اتحادیه صوتی و تصویری و دفتر نمایندگی این شرکت در تاریخ سی ام خرداد ماه در سالن صدرای تبریز برگزار گردید.
هدف اصلی این همایش برند سازی و آموزش تکنیک های لازمه جهت نصب تجهیزات خانه هوشمند،آیفون های تصویری و درب باز کن های الکترونیکی و افزایش سطح دانش مربوطه بوده و در این راستا از تمامی شهرهای استان نمایندگی ها و مهندسین و تکنسین های برق این شرکت دعوت شده و گامهای موثری در راستای آموزش و همفکری های لازمه صورت پذیرفت.
در حاشیه این همایش مهندس بهنام سبحانی مدیر توسعه تجارت سوزوکی در خاور میانه در گفتگویی با خبرنگاران اظهار داشت: شرکت سوزوکی اکثرا روی طرح های تجهیزات خودرویی و تجهیزات خانه هوشمند فعالیت گسترده ای دارد و بعلت اینکه تبریز و آذربایجان در رابطه با فروش محصولات خانه هوشمند و استفاده از محصولات سوزوکی بعد از تهران مقام دوم را در کشور دارند بیستمین همایش این شرکت را در تبریز برگزار نمودیم.

سبحانی در ادامه راجع به سیاست های شرکت سوزوکی ابراز داشت :در برنامه های این شرکت طرحی را بنام SLS اجرا می نمائیم که همکاران و نمایندگان و کارشناسان هر منطقه با حضور در این همایش با فرهنگ و استراتژی آن منطقه بتوانند گامهای موثرتری بردارند چرا که در عصر کنونی باید علاوه بر بالابردن کیفیت تولید، تبلیغات و برنامه ریزی های لازمه با توجه به شرایط خاص جغرافیایی و شرایط فرهنگی مردمان هر منطقه صورت گیرد و شرکت سوزوکی در همه جای دنیا این سیاست را پیش میبرد و برنامه های آموزشی و اطلاع رسانی جامع بصورت محلی و منطقه ای انجام می گیرد و در این راستا است که همایش تبریز نیز برگزار گردید.
در این همایش توانستیم به همکاران و نمایندگان اطلاع رسان نمائیم که علاوه بر شرکت پارسیان نصب فدک، خود شرکت سوزوکی نیز در ایران حاظر و ناظر می باشد و این عزیزان می توانند ارتباط مستقیم با مسئولین این شرکت برقرار کنند.
از دیگر برنامه های این همایش، افزایش سطح دانش همکاران چه در زمینه خدمات پس از فروش و چه در نحوه مارکیتنگ بود و در همایش تبریز بیشتر روی تجهیزات خانه هوشمند تمرکز کرده بودیم.
سبحانی ادامه داد: با توجه به هم مرز بودن آذربایجان شرقی با چندین کشور منطقه، در حال بررسی جهت تولید برخی محصولات پالایشگاهی تحت لیسانس سوزوکی در منطقه آزاد ارس هستیم و این منطقه بهترین منطقه کشور برای اجرای این طرح می تواند در نظر گرفته شده و صادرات خوبی را می توان به کشورهای همجوار متصور گردید.
مدیر توسعه تجارت شرکت سوزوکی در ادامه با اشاره به توانمندی های شرکت سوزوکی در ایران اشتغال زایی بسیار بالای این شرکت را از نقاط قوت این شرکت برشمرده اظهار داشت:شرکت سوزوکی بصورت مستقیم برای دهها هزار نفر در زمینه تولید و توزیع و نصب اشتغال زایی نموده است و از این حیث جزو برترین برند های می باشد که بیشترین کارآفرینی را در داخل کشور ایجاد نموده است .
مهندس هدایت علی تنلو نماینده رسمی شرکت سوزوکی در آذربایجان شرقی و مدیر اولین فروشگاه سوزوکی در شمال کشور غرب کشور نیز گفتگویی با خبرنگاران اظهار داشت :همایش تبریز بزرگترین همایش شرکت سوزوکی در کل کشور می باشد این در حالی است که تاکنون بیست همایش از طرف شرکت سوزوکی جزو برند های برتر کشور بوده و 3 سال است که برند برتر کشور از طرف نهادهای ذیربط انتخاب می گردد. در این راستا در این همایش نیز برند سازی تاکید گردیده است .
مهندس تنلو از اهداف دیگر این همایش بحث آموزش تکنیک های نصب بودکه با توجه به حضور مهندسین، تکنسین های برق و نصابان این شرکت از تمامی شهرهای استان آذربایجان شرقی در این همایش وزین، آموزش های لازمه، جهت نصب و فعال سازی محصولات از طریق اساتید در اختیار عزیزان قرار گرفت.
مهندس تنلو با اشاره به برند،سوزوکی اظهار داشت: متاسفانه اکثر همکاران در این فکر هستند که این برند،یک برند چینی است. در حالی که باید خاطر نشان نمایم محصولات تولیدی شرکت سوزوکی تحت لیسانس سنگاپور بوده و در کشورمان و در تهران تولید می گردد. و ساخت ایران می باشد.
نماینده شرکت سوزوکی در استان ادامه داد:در این همایش برخود وظیفه دانستیم، از ریاست محترم اتحادیه صوتی و تصویری تبریز جناب آقای افشار و نماینگان فروش شهرهای مختلف استان تجلیل ویژه ای به عمل آوریم.
مهندس تنلو در پایان با اشاره به کیفیت بالای محصولات تولیدی شرکت سوزوکی در ایران مردم شریف آذربایجان به استفاده از محصولات این شرکت دعوت نموده و آنان را لایق استفاده از بهترین برند ها دانست و از زحمات اتاق اصناف تبریز و ریاست اتحادیه صوتی و تصویری جناب آقای افشارتقدیر و تشکر نمود.
گزارش از کسری حامدی

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.