حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

یک قالیبافی دیگر در راه دولت؟

شناسه : 28881 06 مارس 2019 - 12:28 430 بازدید

فردی که می‌گفت از قالیباف دستور می‌گیرد رییس سازمان مالیاتی دولت روحانی می‌شود؟ چندماهی هست که در پیچیده‌ترین شرایط اقتصادی، سازمان مالیات کشور که حدود نیمی از درآمد بودجه دولت را تامین می‌کند رییس ندارد. دلیل چنین معطلی‌هایی در دولت روحانی البته مشخص است، بده‌بستان‌های تمام نشدنی بر سر تقسیم پست‌های کلیدی مالی و اقتصادی. […]

یک قالیبافی دیگر در راه دولت؟
پ
پ

فردی که می‌گفت از قالیباف دستور می‌گیرد رییس سازمان مالیاتی دولت روحانی می‌شود؟

چندماهی هست که در پیچیده‌ترین شرایط اقتصادی، سازمان مالیات کشور که حدود نیمی از درآمد بودجه دولت را تامین می‌کند رییس ندارد.

دلیل چنین معطلی‌هایی در دولت روحانی البته مشخص است، بده‌بستان‌های تمام نشدنی بر سر تقسیم پست‌های کلیدی مالی و اقتصادی.

حالا اما خبر رسیده که سید مناف هاشمی استاندار کنونی گلستان یکی از سه نامزد تصدی این پست است و از سوی دژپسند وزیر اقتصاد به هیات دولت معرفی شده تا پس از موافقت کابینه به ریاست سازمان مالیاتی کشور گمارده شود.

سید مناف هاشمی البته همان کسی است که علنا در صحنه سیاسی کشور می‌گفت از قالیباف دستور می‌گیرم.

برخی از سیاسیون می‌گویند درحالی که قالیباف درحال گرم‌کردن برای بازگشت‌ به صحنه و حتی تصدی ریاست‌جمهوری پیش از موعد است معلوم نیست با چه هدف و انگیزه‌ای یارغار او از گلستان فراخوانده شده تا کلید سازمان مالیاتی کشور را از روحانی تحویل بگیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.