حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پارک 1.5 هکتاری دیزل‌آباد به زودی به بهره‌برداری می‌رسد

شناسه : 8524 12 نوامبر 2017 - 8:30 223 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۶ تبریز گفت: ساخت پارک محله ای دیزل‌آباد در راستای افزایش سرانه فضای منطقه در مراحل پایانی قرار دارد.  به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۶ تبریز، فیروزیان اظهار داشت: پارک محله ای در مسیر دیزل آباد کوی اتحاد، مجاورت ساختمان جدید الحداث اداره ثبت اسناد شمالغرب به […]

پارک 1.5 هکتاری دیزل‌آباد به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه ۶ تبریز گفت: ساخت پارک محله ای دیزل‌آباد در راستای افزایش سرانه فضای منطقه در مراحل پایانی قرار دارد.

 به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۶ تبریز، فیروزیان اظهار داشت: پارک محله ای در مسیر دیزل آباد کوی اتحاد، مجاورت ساختمان جدید الحداث اداره ثبت اسناد شمالغرب به مساحت بالغ بر ۱.۵ هکتار در حال احداث می باشد.

وی افزود: عملیات انجام یافته شامل جدولگذاری، کف سازی بتنی، لوله گذاری آب خام، کابل گذاری برق به به منظور تامین روشنایی، زیرسازی و آسفالت محوطه و پارکینگ، نصب تجهیزات پارکی و بازی کودکان خواهد بود.

فیروزیان تصریح کرد: در احداث این پارک ۳ مولفه متفاوت در نظر گرفته شده است که با توجه به سال اقتصاد مقاومتی و در راستای مدیریت هزینه احداث پارک توسط همکاران محترم منطقه و بیشتر براساس امانی بوده و ماحصل تلاش کلیه همکاران بوده است که هزینه مازاد بر منطقه ایجاد نشود که کمتر از ۱۰ درصد فهرست بهایی عمران در برون سپاری ها بوده است و دوم اینکه برای اولین بار در کشور در این پارک به یاد اهدا کنندگان عضو تبریزی با نصب شناسنامه و مشخصات افراد نهالی کاشته می شود بنام اهدا کننده عضو، سوم اینکه شهروندان محترم با لحاظ مراجعات به ساختمان ثبت اسناد و املاک تازه بهره برداری شده و لزوم تاسیس پارکینگ برای وسائط نقلیه مراجعه کنندگان به گنجایش ۲۰۰ دستگاه پارکینگ نیز طراحی و احداث شده است.

شهردار منطقه ۶ تبریز تاکید کرد: با احداث این پارک در محدوده غرب کلانشهر تبریز به منظور افزایش نشاط اجتماعی و تامین زیرساختها و امکانات تفریحی و رفاهی شهروندان در راستای افزایش سرانه فضای سبز کلانشهر تبریز گام مهم دیگری نیز برداشته شده است.

 گفتنی است، حوزه منطقه ۶ به دلیل قرار گرفتن در مسیر ورودی زمینی شمالغرب تبریز، ورودی مسیر هوایی و نیز مسیر ریلی، از اهمیت و جایگاه خاصی در ارائه خدمات به مسافران ایفا می کند .

این منطقه با وسعتی بالغ بر ۷ هزار و ۴۳۱ هکتار از لحاظ جغرافیایی حدود یک سوم از سطح شهر تبریز را شامل شده و جمعیتی حدود ۱۲۰ هزار نفر، را تحت پوشش قرار می دهد و ۲۷ پارک بزرگ و محله ای در منطقه واقع شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.