حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

برگزاری هفته‌های فرهنگی تبریز در کلانشهرهای کشور و کشورهای اسلامی با رویکرد تبریز 2018

شناسه : 6503 20 سپتامبر 2017 - 4:17 199 بازدید

[ad_1] تبریز ما: معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز در نوزدهمین جلسه کمیته تبلیغات و اموربین‌الملل ستاد تبریز 2018 از برگزاری هفته‌های فرهنگی تبریز در کلانشهرهای کشور و در کشورهای اسلامی با رویکرد تبریز 2018 جهت معرفی تبریز در سطح ملی و بین‌المللی خبرداد. به گزارش تبریز ما، نوزدهمین جلسه کمیته تبلیغات و امور بین الملل […]

برگزاری هفته‌های فرهنگی تبریز در کلانشهرهای کشور و کشورهای اسلامی با رویکرد تبریز 2018
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز در نوزدهمین جلسه کمیته تبلیغات و اموربین‌الملل ستاد تبریز 2018 از برگزاری هفته‌های فرهنگی تبریز در کلانشهرهای کشور و در کشورهای اسلامی با رویکرد تبریز 2018 جهت معرفی تبریز در سطح ملی و بین‌المللی خبرداد.

به گزارش تبریز ما، نوزدهمین جلسه کمیته تبلیغات و امور بین الملل ستاد تبریز2018  با ریاست حجت‌الاسلام احمد حمیدی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز و با حضور مدیر کل میراث فرهنگی، دکتر شریف نژاد رییس دبیرخانه تبریز 2018 و اعضای کمیته در معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز برگزار شد.

 رییس کمیته تبلیغات و امور بین الملل ستاد تبریز 2018 در این جلسه با تشریح اقدامات  انجام یافته  کمیته تبلیغات و امور بین الملل تبریز 2018 به استقبال گسترده و چشمگیر هموطنان از برگزاری شب فرهنگی تبریز دربرج میلاد تهران اشاره کرد و افزود  معرفی قابلیت های فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهر تبریز در آستانه تبریز ۲۰۱۸  از اهداف اصلی برگزاری شب فرهنگی تبریز در برج میلاد تهران بود که با توجه به حضور هموطنانمان  از دیگر شهر ها در برج میلاد به دلیل قرار گرفتن در فصل مسافرت، بهترین مجال برای تبلیغ رویداد ۲۰۱۸ شد.

معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز  از تدارک 60 برنامه ویژه برای رویداد تبریز 2018 توسط کمیته  تبلیغات و اموربین‌اللملل تبریز 2018 خبر داد و افزود: تولید مستندات مختلف از شهر تبریز جهت پخش از شبکه های ملی و بین‌اللمللی، چاپ بروشورها به سه زبان زنده دنیا، تهیه و تدوین انمیشن و کلیپ های معرفی تبریز 2018، راه اندازی پرتال  سایت تبریز 2018 به 5 زبان زنده دنیا، تبلیغات محیطی ، استفاده از پتانسل تیم های بِنام ورزشی و معرفی شهر تبریز با حضور در مسابقات جهانی  از جمله اقدامات صورت گرفته در راستای  استقبال از تبریز 2018 عنوان کرد.

حجت الاسلام حمیدی همچنین با اعلام اینکه عمده‌ترین وظیفه کمیته تبلیغات و اموربین‌الملل برندسازی برای شهر تبریز است، به اقدامات صورت گرفته برای ایجاد برند مخصوص تبریز اشاره کرد و گفت: برندسازی تبریز مشخص کننده ویژه های منحصر به شهر تبریز  و از اقدامات ماندگار این کمیته  است که تا چندین دهه  آتی  کلانشهر تبریزرا به جهانیان معرفی خواهد کرد.

وی همچنین اجرای هفته‌های فرهنگی در بخشی از  کشورهای مقصد، همچنین پذیرایی از کشورهای مختلف برای برگزاری هفته فرهنگی در شهر تبریز در سال 97 (سال آینده)، ارسال چهره های ورزشی در مجامع بین المللی ورزشی، اعزام نمایندگان فرهنگی به کشورهای اسلامی و راه اندازی طرح نهضت داوطلبی را نیز از دیگر برنامه‌های کمیته تبلیغات و امور بین الملل تبریز 2018 در ماه های آینده و در سال 2018 میلادی دانست.

معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز از برگزاری هفته‌های فرهنگی تبریز درسایر کلانشهرها ی کشور  در سالجاری  خبر داد: برگزاری هفته های فرهنگی در کنار شناسایی فرهنگ قومیت ها و تعامل هنرمندان خطه های مختلف با یکدیگر، عاملی مهم در جذب گردشگر و سودآوری های اقتصادی برای این مناطق است که ضرورت توجه هر چه بیشتر به چگونگی نحوه برپایی چنین رویدادهایی را موجب می شود.

معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز با اعلام اینکه بیش از 500 المان شهری وتبلیغات  تبریز 2018 در راستای اطلاع رسانی عمومی برای آمادگی از این رویداد بزرگ، توسط مناطق دهگانه شهرداری و سازمانهای تابعه در سطح شهر نصب شده است خاطرنشان کرد: این تبلیغات به منظور افزایش اطلاع‌رسانی برای عموم مردم جهت آمادگی برای میزبانی از گردشگران داخلی و خارجی در سال 2018 میلادی انجام پذیرفته است.

حجت الاسلام احمد حمیدی، دراین جلسه ازعملیاتی شدن  برنامه های این کمیته در راستای معرفی تبریز خبر داده و اظهار امیدواری کرد: در فرصت باقیمانده تا  سال 2018 با اجرایی کردن برنامه های مختلف در سطح ملی وفراملی، زمینه درخشش تبریز را بین مخاطبان ایجاد کرده و تبریز را به شایستگی به جهانیان بشناسانیم و بتوانیم نقش آفرینی تبریز در سال 2018 را ماندگار کنیم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.