حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ 9 شوال 1445 Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

دیدار تدارکاتی تیم ملی عمان با آذربایجان شرقی در سالن شهید توانا برگزار شد

شناسه : 13580 26 ژوئن 2018 - 2:48 256 بازدید

تبریز ما: تیم ملی والیبال نوجوانان عمان عصر امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم آذربایجان شرقی رفت. دوازدهمین دوره مسابقات والیبال نوجوانان پسر قهرمانی آسیا و انتخابی جهان در حالی از 8 تا 15 تیرماه به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد که تمرینات تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات در سالن‌های شهید توانا و خاوران […]

دیدار تدارکاتی تیم ملی عمان با آذربایجان شرقی در سالن شهید توانا برگزار شد
پ
پ


تبریز ما: تیم ملی والیبال نوجوانان عمان عصر امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم آذربایجان شرقی رفت.

دوازدهمین دوره مسابقات والیبال نوجوانان پسر قهرمانی آسیا و انتخابی جهان در حالی از 8 تا 15 تیرماه به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد که تمرینات تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات در سالن‌های شهید توانا و خاوران سازمان ورزش شهرداری کلانشهر تبریز برگزار می‌شود.

تیم عمان پس از برگزاری برنامه‌های تمرینی خود، از ساعت 17 امروز (دوشنبه) در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم نوجوانان آذربایجان شرقی رفت و در پایان دیداری نزدیک با نتیجه سه بر صفر این تیم را شکست داد.

در ست‌های اول و سوم این بازی، تیم استان شروع خوبی داشت اما عمانی‌ها در ادامه موفق شدند نبض بازی را در دست بگیرند. عمان به ترتیب در ست‌های اول تا سوم با نتایج 25-22، 25-17 و 26-24 تیم آذربایجان شرقی را شکست داد.

این دیدار در حالی برگزار شد که عادل بناکار، سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز، حمید پورشاهی، مسئول سالن‌های تمرین مسابقات آسیایی، رضا عباسی، مسئول سالن شهید توانا و مربی آکادمی والیبال شهرداری و فرهاد خداشناس دیگر مربی این آکادمی از نزدیک شاهد مصاف عمان و آذربایجان شرقی بودند.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.