حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ضرورت جمع‌بندی و تکمیل پروژه‌های آسفالت‌ریزی در آستانه فصل بارش

شناسه : 6728 25 سپتامبر 2017 - 9:32 212 بازدید

[ad_1] تبریز ما: سرپرست شهرداری تبریز بر لزوم جمع‌بندی و تکمیل پروژه‌های آسفالت‌ریزی در آستانه فصل بارش تاکید کرد. به گزارش تبریز ما، محمدحسین اسحقی با بیان این مطلب اظهار داشت: از ابتدای سال ۹۵، با تلاش مناطق ۱۰ گانه و سازمان عمران، شاهد اجرای گسترده‌ترین طرح‌های آسفالت‌ریزی بوده‌ایم؛ در چهار ماه ابتدای سال بالغ […]

ضرورت جمع‌بندی و تکمیل پروژه‌های آسفالت‌ریزی در آستانه فصل بارش
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: سرپرست شهرداری تبریز بر لزوم جمع‌بندی و تکمیل پروژه‌های آسفالت‌ریزی در آستانه فصل بارش تاکید کرد.

به گزارش تبریز ما، محمدحسین اسحقی با بیان این مطلب اظهار داشت: از ابتدای سال ۹۵، با تلاش مناطق ۱۰ گانه و سازمان عمران، شاهد اجرای گسترده‌ترین طرح‌های آسفالت‌ریزی بوده‌ایم؛ در چهار ماه ابتدای سال بالغ بر ۱۲۰ هزار تن آسفالت در سطح شهر تبریز توزیع شده که رکوردی در پروژه‌های آسفالت‌ریزی ۱۰ سال گذشته‌‌ به شمار می‌رود.
وی اضافه کرد: ویژگی ممتاز آسفالت‌ریزی‌های امسال، توزیع آسفالت در کوچه‌ها و معابر کم‌برخوردار و لکه‌گیری‌ها و کاترزنی‌های اصولی بوده‌است.
سرپرست شهرداری تبریز ادامه داد: برنامه‌های آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری در آستانه فصل بارندگی، باید هرچه سریع‌تر جمع‌بندی و تکمیل شود تا در مواقع بارندگی، مشکلات تردد در سطح شهر، به حداقل برسد.
وی در بخش دیگری از سخنان با یادآور شدن ضرورت اجرای لایروبی در  سطح شهر گفت: لایروبی و پاکسازی آبروهای سطح شهر به صورت دوره‌ای و نظارت‌های مداوم بر وضعیت آن‌ها، از مشکلات آبگرفتگی و ترافیک ناشی از آن در دوره بارش‌ها جلوگیری خواهد کرد.
اسحقی  با تاکید بر پیگیری طرح‌های پاییزه فضای سبز گفت: علی‌رغم پایان فصل تابستان، مدیریت فضای سبز باید تا آخرین فرصت باقی‌مانده، کاشت و حفظ گونه‌های پاییزی را پیگیری کند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.