[ad_1]
تبریز ما: یک متخصص حوزه حملونقل پاک گفت: توسعه دوچرخهسواری، در ترکیب با سایر ناوگان حملونقل عمومی، نتیجهبخش خواهد بود.
دِرک جایگر، از متخصصان هلندی در حوزه حملونقل پاک، در کارگاه تخصصی توسعه دوچرخه سواری، با اشاره به اینکه دوچرخهسواری در پویایی و پاکیزگی شهر تاثیرگذار است، اظهار داشت: برخی از مسیرهای شهر تبریز دارای ساختار وسیع و مناسب فضای دوچرخهسواری هستند؛ با این حال، توسعه دوچرخهسواری، زمانی موثر خواهد بود که در قالب ناوگان ترکیبی، تکمیل شود.
وی تاکید کرد: توسعه دوچرخهسواری را باید با مدیریت خودرو، توسعه پارکینگها، پیشرفت مترو و تقویت اتوبوسهای عمومی، کنار هم قرار داده و بررسی کنیم که از هر یک، چه خواستهای داریم؟
جایگر با بیان اینکه مسیرهای دوچرخهسواری باید به یکدیگر متصل باشند، گفت: یک مسیر ناقص، میتواند سایر رینگهای دوچرخهسواری را تضعیف کند.
ای کارشناس حوزه حملونقل پاک، همافزایی سازمانی، تعامل با سازمانهای مردمنهاد و برنامههای آموزشی را از دیگر ضرورتهای توسعه دوچرخهسواری خواند.
کارگاه تخصصی مدیریتی توسعه دوچرخه سواری در شهر تبریز با حضور متخصصان هلندی NBP و جمعی از مدیران و کارشناسان مرتبط در راستای انتخاب شهر تبریز از بین ۲۰ شهر مستعد ایران جهت توسعه دوچرخه سواری برگزار شد.
تبریز ما: یک متخصص حوزه حملونقل پاک گفت: توسعه دوچرخهسواری، در ترکیب با سایر ناوگان حملونقل عمومی، نتیجهبخش خواهد بود.
دِرک جایگر، از متخصصان هلندی در حوزه حملونقل پاک، در کارگاه تخصصی توسعه دوچرخه سواری، با اشاره به اینکه دوچرخهسواری در پویایی و پاکیزگی شهر تاثیرگذار است، اظهار داشت: برخی از مسیرهای شهر تبریز دارای ساختار وسیع و مناسب فضای دوچرخهسواری هستند؛ با این حال، توسعه دوچرخهسواری، زمانی موثر خواهد بود که در قالب ناوگان ترکیبی، تکمیل شود.
وی تاکید کرد: توسعه دوچرخهسواری را باید با مدیریت خودرو، توسعه پارکینگها، پیشرفت مترو و تقویت اتوبوسهای عمومی، کنار هم قرار داده و بررسی کنیم که از هر یک، چه خواستهای داریم؟
جایگر با بیان اینکه مسیرهای دوچرخهسواری باید به یکدیگر متصل باشند، گفت: یک مسیر ناقص، میتواند سایر رینگهای دوچرخهسواری را تضعیف کند.
ای کارشناس حوزه حملونقل پاک، همافزایی سازمانی، تعامل با سازمانهای مردمنهاد و برنامههای آموزشی را از دیگر ضرورتهای توسعه دوچرخهسواری خواند.
کارگاه تخصصی مدیریتی توسعه دوچرخه سواری در شهر تبریز با حضور متخصصان هلندی NBP و جمعی از مدیران و کارشناسان مرتبط در راستای انتخاب شهر تبریز از بین ۲۰ شهر مستعد ایران جهت توسعه دوچرخه سواری برگزار شد.
[ad_2]
منبع : shahryarnews |
ثبت دیدگاه