حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 23 شوال 1445 Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

لزوم اهتمام جدی مدیران ارشد شهری در خصوص بهاء دادن به مقوله فن آوری

شناسه : 10194 30 دسامبر 2017 - 6:23 232 بازدید

[ad_1] تبریز ما: برخی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز بازدید کردند. به گزارش تبریز ما، در بازدید فریدون بابائی اقدم، علی آجودان زاده و محرم محمد زاده از سازمان فن آوری، احمد فیضی مدیر عامل سازمان ضمن ارائه گزارش عملکرد یکساله بر لزوم اهتمام جدی مدیران […]

لزوم اهتمام جدی مدیران ارشد شهری در خصوص بهاء دادن به مقوله فن آوری
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: برخی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز بازدید کردند.

به گزارش تبریز ما، در بازدید فریدون بابائی اقدم، علی آجودان زاده و محرم محمد زاده از سازمان فن آوری، احمد فیضی مدیر عامل سازمان ضمن ارائه گزارش عملکرد یکساله بر لزوم اهتمام جدی مدیران ارشد در خصوص بهاء دادن به مقوله فن آوری در مجموعه شهرداری تاکید کرد.

فیضی از آماده سازی طرحهایی همچون پنجره واحد شهری سامانه 137، اتوماسیون جدید اداری و … خبر داد و افزود: با اجرای پنجره واحد شهری از مراجعات شهروندان به ادارات کاسته می شود و با اجرای این طرح گامی اساسی در کاهش ترافیک، تصادفات، آلودگی و … برداشته خواهد شد.

در این دیدار بابائی اقدم ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی مدیریت و پرسنل سازمان از عدم توجه به مقوله فن آوری و لزوم استفاده از ابزار به روز در مجموعه شهرداری انتقاد و خواستار عزم جدی سازمان در خصوص بهره مندی از سیستم های نوین در این عرصه شد.

در ادامه علی آجودان زاده با اشاره به استفاده از مدیران پاکدست، مومن و متعهد از تلاشهای مدیرعامل و پرسنل سازمان تقدیر کرد و خواستار بهبود روز افزون خدمت رسانی در این عرصه شد.

محرم محمد زاده نیز در سخنانش خواستار استفاده بیشتر از نیروی متخصص در عرصه فن آوری اطلاعات در مجموعه شهرداری شد.

در انتهای دیدار اعضاء شورا از مرکز داده شمالغرب کشور بازدید کردند و از نزدیک در جریان بازسازی محوطه بیرون و درون این مرکز که با تلاشهای شبانه روزی به انجام رسیده بود قرار گرفتند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.