حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

برنامه‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی ۲۰۱۸ را از جایگاه ملی حمایت می‌کنیم

شناسه : 9668 16 دسامبر 2017 - 9:53 258 بازدید

[ad_1] تبریز ما: نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، از آمادگی برای پیگیری برنامه‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز در مورد ۲۰۱۸ خبر داد. به گزارش تبریز ما، شهاب‌الدین بی‌مقدار در دیدار با مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز اظهار داشت: حوزه روابط‌عمومی  و اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، بخش مهمی از تبلیغات تبریز ۲۰۱۸ را […]

برنامه‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی ۲۰۱۸ را از جایگاه ملی حمایت می‌کنیم
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، از آمادگی برای پیگیری برنامه‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز در مورد ۲۰۱۸ خبر داد.

به گزارش تبریز ما، شهاب‌الدین بی‌مقدار در دیدار با مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز اظهار داشت: حوزه روابط‌عمومی  و اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، بخش مهمی از تبلیغات تبریز ۲۰۱۸ را عهده‌دار است؛ به عنوان نماینده مردم، آماده‌ایم تا این موضوع را از جایگاه کلان بررسی و حمایت کنیم.

وی اظهار داشت: با توجه به جایگاه ویژه نمایندگان تبریز در مجلس شورای اسلامی، این توان را داریم که ظرفیت‌های گردشگری ۲۰۱۸ را به با نگاه ملی، در کلان‌شهرهای مختلف کشور و از طریق رایزنی با وزرای مختلف، پیگیری کرده و به نتیجه برسانیم.

در این جلسه میرعلی‌اصغر الموسوی، نماینده تام الاختیار استاندار آذربایجان شرقی در ستاد تبریز ۲۰۱۸ نیز از تدارک برنامه‌های ویژه و پرشور به مناسبت شب یلدا خبر داد و افزود: با یک شروع عالی می‌توانیم نقش ماندگار در برنامه‌های تبریز ۲۰۱۸ داشته باشیم.

وی ادامه داد: نیازمند حمایت شهرداری تبریز هستیم و امیدواریم برنامه‌های نشاط‌بخش فرهنگی و اجتماعی شب یلدا، مقدمه مناسبی برای نوروز ۹۷ و برنامه‌های بهاره تبریز ۲۰۱۸ باشد.

 مظفر سلیمانی، معاون اداری و مالی شهردار تبریز نیز در این جلسه اظهار داشت: در چارچوب برنامه و بودجه و با نگاه فرابخشی، می‌توانیم شاهد تعامل سازنده با دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی ستاد ۲۰۱۸ باشیم.

میراعتماد عمادی، مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز نیز در این جلسه، خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز  تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای، تبلیغاتی، اطلاع‌رسانی و انتشاراتی خود را معطوف ۲۰۱۸ ساخته‌است.

وی تاکید کرد: بخشی از این اقدامات، با نگاه ملی تدارک دیده شده و پوشش آن نیازمند حمایت نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی است.

عمادی اظهار امیدواری کرد همکاری حوزه‌های مختلف اجرایی و نظارتی، ۲۰۱۸ را به نقطه‌ای تحول‌ساز در توسعه فرهنگی و استانی استان تبدیل کند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.