حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تملک وآزادسازی۷۰درصد از املاک واقع در مسیرگشایی باند جنوبی جاده تهران

شناسه : 9811 20 دسامبر 2017 - 5:56 235 بازدید

[ad_1] تبریز ما: شهردار منطقه ۵ تبریز گفت: ۷۰ درصداملاک واقع در مسیرگشایی باندجنوبی پس از توافق آزادسازی شده است.  به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۵ تبیز، یعقوب هوشیار با اعلام این مطلب افزود: پس از مسیر گشایی باند شمالی جاده تهران  با ۱۰۰ میلیارد ريال اعتبارعملیات اجرایی وآزاد سازی باند […]

تملک وآزادسازی۷۰درصد از املاک واقع در مسیرگشایی باند جنوبی جاده تهران
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: شهردار منطقه ۵ تبریز گفت: ۷۰ درصداملاک واقع در مسیرگشایی باندجنوبی پس از توافق آزادسازی شده است.

 به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۵ تبیز، یعقوب هوشیار با اعلام این مطلب افزود: پس از مسیر گشایی باند شمالی جاده تهران  با ۱۰۰ میلیارد ريال اعتبارعملیات اجرایی وآزاد سازی باند جنوبی نیز در سال جاری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از باندشمالی به طول۴کیلومترشاهد ساخت وساز مدرن و اصولی شده ایم افزود: با اتمام باند جنوبی وساخت وساز درآن ورودی شرق تبریزساماندهی اساسی خواهدشد.

هوشیار در ادامه  با بیان اینکه احداث باندهای کندرو شمالی و جنوبی مسیر جاده تهران یکی از مهمترین پروژه های مسیر گشایی شهرداری تبریز محسوب می شود، خاطرنشان کرد: با پایان یافتن باند جنوبی شاهد تغییر اساسی در مبلمان شهری شرق تبریز خواهیم بود.

شهردار منطقه ۵ تبریز از مسیر جاده تهران به عنوان مهمترین ورودی کلانشهر تبریز یاد کرد و زیبا سازی و ایجاد تحول در این مسیر را از برنامه های اساسی شهرداری تبریز بر شمرد و گفت: با بهره برداری از چند پروژه در مسیر جاده تهران ورودی شرق تبریز علاوه بر زیبا شدن، آماده جذب پروژه های مشارکتی با بخش خصوصی شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه افتتاح باند کند رو شمالی تاثیر بسزایی در کاهش ترافیک ورودی شهر داشته به پروژه مسیر گشایی باند جنوبی نیز اشاره نمود و گفت: با تملک و آزاد سازی املاک واقع در مسیر پروژه که با سرعت در حال اجرایی شدن است باند جنوبی به طول ۴ کیلومتر و در حد فاصل طرح تبادل امام علی (ع) تا سه راهی اهر به بهره برداری خواهد رسید.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.