حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

بناکار: استعدادهای برتر مدرسه والیبال به آکادمی شهرداری می روند

شناسه : 13996 17 جولای 2018 - 3:40 325 بازدید

تبریز ما: سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: از استعدادهای برتر مدرسه والیبال شهرداری تبریز در آکادمی والیبال شهرداری استفاده خواهد شد. عادل بناکار در این جلسه تمرینی مدرسه والیبال شهرداری تبریز با اشاره به شرایط برگزاری کلاس های این مدرسه گفت: علی رغم اینکه سطح آموزشی این کلاس ها خوب است اما با توجه […]

بناکار: استعدادهای برتر مدرسه والیبال به آکادمی شهرداری می روند
پ
پ


تبریز ما: سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: از استعدادهای برتر مدرسه والیبال شهرداری تبریز در آکادمی والیبال شهرداری استفاده خواهد شد.

عادل بناکار در این جلسه تمرینی مدرسه والیبال شهرداری تبریز با اشاره به شرایط برگزاری کلاس های این مدرسه گفت: علی رغم اینکه سطح آموزشی این کلاس ها خوب است اما با توجه به نام شهرداری، تلاش می کنیم سطح کلاس ها را ارتقا دهیم. همچنین برنامه زمان بندی و کلاس بندی نیز باید به صورت منظم و هدفمند باشد تا شاگردان این مدرسه تحت فشار قرار نگیرند.

وی افزود: نوجوانانی که در این مدرسه حضور دارند، آینده والیبال آذربایجان هستند که باید به خوبی آنها را برای سال‌های آتی آماده کرد. همچنین در پایان کلاس‌های مدرسه والیبال نیز از بازیکنان مستعد این مدرسه در آکادمی والیبال شهرداری تبریز استفاده می‌کنیم.

صبح امروز البسه ورزشی رایگان اعضای مدرسه والیبال شهرداری تبریز در حضور عادل بناکار، سرمربی تیم والیبال شهرداری و مشاور عالی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری کلانشهر تبریز تحویل داده شد.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.