حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

مهندس شهین‌باهر: «تبریز 2018» مبدا اوج‌گیری جایگاه‌ بین‌المللی تبریز است

شناسه : 10437 04 ژانویه 2018 - 8:59 319 بازدید

[ad_1] تبریز ما: شهردار تبریز در دیدار مشترک با سفرای سه تاجیکستان، بوسنی‌و‌هرزگوین و اندونزی در کشورمان، بر لزوم توسعه ارتباطات فرهنگی و گردشگری تاکید کرد. به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین باهر، در این دیدار خاطرنشان کرد: دیدار مشترک با سفرای سه کشور دوست  که از دیرباز ارتباطات پربار فرهنگی و اجتماعی با […]

مهندس شهین‌باهر: «تبریز 2018» مبدا اوج‌گیری جایگاه‌ بین‌المللی تبریز است
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: شهردار تبریز در دیدار مشترک با سفرای سه تاجیکستان، بوسنی‌و‌هرزگوین و اندونزی در کشورمان، بر لزوم توسعه ارتباطات فرهنگی و گردشگری تاکید کرد.

به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین باهر، در این دیدار خاطرنشان کرد: دیدار مشترک با سفرای سه کشور دوست  که از دیرباز ارتباطات پربار فرهنگی و اجتماعی با ایران داشته‌اند، نقطه عطفی در دیپلماسی شهری تبریز 2018 است.

وی با بیان این‌که «تبریز 2018» مبدا اوج‌گیری جایگاه‌ بین‌المللی تبریز است، گفت: تبریز مجموعه‌ای از ظرفیت‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی خود را از طریق پنجره گردشگری 2018، به سمت عموم گردشگران گشوده‌ و مصمم است تا از این فرصت برای همکاری‌های موثر در حوزه گردشگری و مدیریت شهری بهره بگیرد.

شهردار تبریز، انعقاد تفاهم‌نامه‌های خواهرخواندگی را از زمینه‌های لازم برای استمرار روابط فرهنگی و اجتماعی خواند و افزود: در سال‌های گذشته، خواهرخواندگی تبریز با خجند تاجیکستان، بستر ارتباطات فرهنگی بین دو شهر بوده‌است؛ امیدواریم این بستر، در ارتباط با بوسنی‌و‌هرزگوین و اندونزی نیز محقق شود.

وی خاطرنشان کرد:  برگزاری نمایشگاه‌های مشترک هنری، هفته‌های فرهنگی، رویدادهای ورزشی و همکاری‌های رسانه‌ای، از جمله راهکارهایی است که می‌تواند فرصت ارتباطات منجسم بین شهرها را فراهم آورد.

شهین‌باهر با بیان این‌که مدیریت شهری امروز، نیاز مبرم به اشتراک مطالعات و تجربیات دارد، افزود: نخستین اولویت جهان امروز، حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی است و شهرداری‌ها با توجه به کارکرد خاص خود، می‌توانند در حوزه‌های خدمات شهری، پسماند، حمل‌ونقل عمومی و توسعه طبیعت شهر، شاخص‌های توسعه پایدار را به دور از جنبه‌های تشریفاتی و شعاری، محقق کنند.

وی ادامه داد: فراهم‌آوردن زمینه‌های مشترک سرمایه‌گذاری در هر یک از این حوزه‌ها، علاوه بر کیفی‌سازی اداره شهر، در تقویت اقتصاد شهر و ایجاد فرصت‌های اشتغال نیز تاثیرگذار خواهد بود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.