حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

برخورد یک دستگاه خودرو روآ با تیر برق کناری جاده تبریز_آذرشهر

شناسه : 11110 23 ژانویه 2018 - 5:01 269 بازدید

تبریز ما: صبح امروز در اثر برخورد شدید یک دستگاه خودرو رو آ با تیر برق کناری جاده ، واقع در جاده تبریز – آذر شهر ، راننده و ۲ سرنشین آن مصدوم شدند. به گزارش تبریز ما، صبح امروز با اعلام برخورد شدید یک دستگاه خودرو رو آ با تیر برق کناری جاده به […]

برخورد یک دستگاه خودرو روآ با تیر برق کناری جاده تبریز_آذرشهر
پ
پ


تبریز ما: صبح امروز در اثر برخورد شدید یک دستگاه خودرو رو آ با تیر برق کناری جاده ، واقع در جاده تبریز – آذر شهر ، راننده و ۲ سرنشین آن مصدوم شدند.

به گزارش تبریز ما، صبح امروز با اعلام برخورد شدید یک دستگاه خودرو رو آ با تیر برق کناری جاده به سامانه ۱۲۵، ستاد  فرماندهی گروه نجات ایستگاه شماره ۱۴ را به فرماندهی جواد پور جهت امداد رسانی عازم محل کرد.

آتش پاد طالب نژاد با اعلام این خبر بیان داشت: صبح امروز با گزارش وقوع این حادثه به سازمان آتش نشانی تبریز، اکیپ امداد و نجات ایستگاه شماره ۱۴ به محل حادثه اعزام و پس از حضور شاهد برخورد شدید خودرو با تیر برق شدند که در اثر وقوع این سانحه ، راننده و دو سرنشین آن مصدوم شده بودند.

وی تصریح کرد: در اثر شدت وقوع این حادثه، یکی از سرنشینان نیز دچار محبوس شدگی شده بودند که آتش نشانان با استفاده از تجهیزات نجات، سرنشین مصدوم را با رعایت اصول ایمنی به بیرون منتقل و جهت بررسی های اولیه در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز افزود: آتش نشانان پس از اتمام عملیات، با در اختیار قرار دادن صحنه حادثه به نیروی انتظامی به ایستگاه مربوطه مراجعت کردند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.