حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

سازمان ها به سمت تعریف درآمدهای پایدار حرکت کنند / خودداری از صرف هزینه های غیرضروری در مجموعه شهرداری

شناسه : 11486 03 فوریه 2018 - 7:07 204 بازدید

تبریز ما: قائم مقام شهردار تبریز بر ضرورت خودداری مناطق، سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری تبریز از هزینه های غیر ضروری و تشریفاتی در مناطق، سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری تبریز تاکید کرد. به گزارش تبریز ما، رسول موسایی در جلسه شورای معاونان شهرداری تبریز که با حضور مدیران عامل شرکت‌ها […]

سازمان ها به سمت تعریف درآمدهای پایدار حرکت کنند / خودداری از صرف هزینه های غیرضروری در مجموعه شهرداری
پ
پ

تبریز ما: قائم مقام شهردار تبریز بر ضرورت خودداری مناطق، سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری تبریز از هزینه های غیر ضروری و تشریفاتی در مناطق، سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری تبریز تاکید کرد.

به گزارش تبریز ما، رسول موسایی در جلسه شورای معاونان شهرداری تبریز که با حضور مدیران عامل شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه در محل سالن جلسات ساختمان شهرداری مرکز تشکیل شد اظهار داشت: با توجه سیاستگذاری و سمت دهی شورای شهر و شهردار محترم تبریز در خصوص بودجه سال آینده شهرداری تبریز ضرورت توجه به مباحث مالی و درآمدی در سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری دوچندان است.

قائم مقام شهردار تبریز با تاکید بر ضرورت مدیریت بهینه مالی در سازمانهای و شرکتهای تابعه شهرداری گفت: رسالت اصلی سازمان های شهرداری همان اهداف و وظایف تعریف شده در اساسنامه این سازمان های تخصصی است که در تصمیم گیری ها و فعالیت های سازمان ها این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد.

موسایی با اشاره به اینکه بر اینکه مجموعه مناطق، سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری همگی یک مجموعه یکپارچه و متحد هستند اظهار داشت: تمامی همکاران در سازمانها، مناطق و شرکت های تابعه اعضای خانواده می باشند همه سازمان‌ها و مناطق شهرداری باید در راستای تعریف منابع درآمدی جدید در سازمان ها با توجه به اساسنامه وایجاد درآمد پایدار حرکت کنند.

وی ادامه داد: سازمان ها باید به سمت خود اتکا بودن که در بودجه سال ۹7 نیز گنجانده خواهد شد حرکت کنند، کاهش هزینه ها حرکت به سمت ایجاد و تعریف درآمد های جدید و منابع درآمدی پایدار در سازمان ها باید مورد توجه قرار گیرد.

موسایی با تاکید بر اینکه مصوبات هیات مدیره سازمان ها باید بر اساس چهارچوب ضوابط باشد، گفت: نظم و انضباط مالی و توجه به اهداف تعریف شده در اساسنامه سازمان های مختلف باید در مصوبات و برنامه‌های پیگیری همواره مورد توجه باشد.

رسول موسوی در ادامه با اشاره به دستورالعمل شهردار تبریز در خصوص در خصوص مصوبات هیئت مدیره سازمان ها، اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل شهردار تبریز برخی از تصمیمات هئیت مدیره سازمان ها منوط به تایید شهردار تبریز است که سازمان ها و شرکت های تابعه باید این موضوع را مدنظر داشته باشند.

گفتنی است جلسه معاونان شهردار تبریز با مدیران عامل سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری تبریز در راستای توجه به سیاستگذاری ها و جهت گیری های شورای شهر و شهردار تبریز در بودجه سال 1397 شهرداری تبریز برگزار شد و در این جلسه تعدادی از مدیران عامل شرکت های تابعه شهرداری تبریز به ارائه گزارشی از دغدغه ها و مسائل سازمانی پرداختند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.