حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

بذرپاشی، نشاگیری و قلم‌گیری بیش از ۱۵ نوع گل فصلی و دائمی در حوزه منطقه۳

شناسه : 10774 15 ژانویه 2018 - 3:33 266 بازدید

[ad_1] تبریز ما: فضای سبز شهرداری منطقه ۳ در گلخانه‌ها، بذرپاشی ، نشاگیری و قلم گیری بیش از ۱۵ نوع گل فصلی و دائمی را عملیاتی می‌کند. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۳ تبریز، مجموعه فضای سبز شهرداری منطقه ۳ در راستای خودکفایی در تولید و کاشت گلهای فصلی و دائمی […]

بذرپاشی، نشاگیری و قلم‌گیری بیش از ۱۵ نوع گل فصلی و دائمی در حوزه منطقه۳
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: فضای سبز شهرداری منطقه ۳ در گلخانه‌ها، بذرپاشی ، نشاگیری و قلم گیری بیش از ۱۵ نوع گل فصلی و دائمی را عملیاتی می‌کند.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۳ تبریز، مجموعه فضای سبز شهرداری منطقه ۳ در راستای خودکفایی در تولید و کاشت گلهای فصلی و دائمی مورد نیاز منطقه، اقدام به بذر پاشی، نشاگیری و قلم گیری در گلخانه های تحت مدیریت خویش می نماید.

در این عملیات بذر پاشی گلهای استوسپریوم ، ناز آفتابی، همیشه بهار، برگ سفید، رعنا زیبا، گازانیا، بنفشه، مغربی و شاهپسند نشاگیری شده‌است.

در فاز اول این برنامه علاوه بر بذر پاشی و نشاگیری، گل های شمعدانی، نازفرانسه و ناز قرمز قلم گیری و برای کاشت آماده شده‌است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.