حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

جشنواره های فرهنگی زمینه ساز نشاط و همدلی جوانان

شناسه : 9420 09 دسامبر 2017 - 8:17 218 بازدید

تبریز ما: نویسنده و تاریخ پژوه ضمن تقدیر از فعالیت های گسترده سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در حوزه فرهنگی، جشنواره های هنری و فرهنگی را زمینه ساز نشاط و همدلی جوانان دانست.  به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، بهروز خاماچی اظهار داشت: جشنواره های مختلف همچون فیروزه و […]

جشنواره های فرهنگی زمینه ساز نشاط و همدلی جوانان
پ
پ


تبریز ما: نویسنده و تاریخ پژوه ضمن تقدیر از فعالیت های گسترده سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در حوزه فرهنگی، جشنواره های هنری و فرهنگی را زمینه ساز نشاط و همدلی جوانان دانست. 

به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، بهروز خاماچی اظهار داشت: جشنواره های مختلف همچون فیروزه و تبریزیم فقدان فضای تفریحی و فراغت در جامعه را جبران کرده و زمینه توسعه نشاط اجتماعی را فراهم کرده است. 
وی همچنین جشنواره بین المللی تبریزیم را فرصتی برای معرفی هر چه بیشتر تبریز به جهانیان عنوان کرد که به یمن مناسبت ۲۰۱۸زمینه پیوند کشورهای جهان اسلام با یکدیگر و حضور گردشگران از هر سوی به تبریز بوجود می آید. 
خاماچی در بخش دیگری از سخنان خود توسعه فعالیت های فرهنگی در تبریز را با مشارکت و همدلی فعالان این عرصه و متولیان فرهنگی موثر و امکان پذیر دانست.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.