حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

کنگره “نظامی گنجوی” در تبریز برگزار می‌شود

شناسه : 10832 16 ژانویه 2018 - 4:34 217 بازدید

[ad_1] تبریز ما: مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از برگزاری کنگره نظامی گنجوی در اسفندماه سال جاری در تبریز خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این کنگره پاسداشت بزرگان فرهنگی و علمی است. به گزارش تبریز ما، جعفر پاشایی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در هفته شورای آموزش و […]

کنگره “نظامی گنجوی” در تبریز برگزار می‌شود
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از برگزاری کنگره نظامی گنجوی در اسفندماه سال جاری در تبریز خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این کنگره پاسداشت بزرگان فرهنگی و علمی است.

به گزارش تبریز ما، جعفر پاشایی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در هفته شورای آموزش و پرورش قرارگرفته‌ایم جا دارد این هفته را به‌تمامی اعضای شورای استان و شهرستان‌ها تبریک بگویم، اظهار کرد: شورای آموزش و پرورش مرکز ثقل تصمیم‌گیری آموزش و پرورش بوده که باید مصوبات این شورا در شهرستان‌ها در جهت شناسایی نقاط ضعف و قوت و حل مشکلات تعلیم و تربیت اجرایی شود.

وی در ادامه از برگزاری کنگره نظامی گنجوی در اسفندماه سال جاری در تبریز خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این کنگره پاسداشت بزرگان فرهنگی و علمی است البته که باید تمامی توان خودمان را به‌کارگیریم تا این کنگره به صورت باشکوه‌تر برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی بابیان اینکه بانوان در جامعه نقش غیرقابل انکاری دارند و بهره‌گیری از ظرفیت و توانایی بانوان در امور آموزش و پرورش قطعاً بی تاثیر نخواهد بود، افزود: ضمن این که باید از مشارکت‌های بانوان در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش استفاده کرد بلکه نباید از رفع مشکلات بانوان فرهنگی نیز غافل شویم.

پاشایی اضافه کرد: مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌ها و استان این را در نظر داشته باشند که برای ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی در مدارس باید به صورت مستمر بر مدارس دولتی و غیردولتی نظارت داشته باشند.

وی بر لزوم توجه به برگزاری برنامه‌های ورزشی، فرهنگی و هنری در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در مدارس آذربایجان شرقی تاکید کرد و گفت: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی هر یک از ما وظیفه‌ای داریم و به نظر بنده برگزاری برنامه‌های فرهنگی، هنری و گسترش دارالقرآن‌ها و جذب دانش آموزان به این سمت می تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در پایان از جذب بیش از 12 هزار نفر از دانش آموزان در دارالقرآن‌های استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر 44 دارالقرآن در آذربایجان شرقی داریم و در راستای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان این طور به نظر می‌رسد که سوق دادن دانش آموزان به فعالیت‌های قرآنی آن‌ها را از گزند توطئه‌های خصمانه دشمن در امان نگه می‌دارد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.