حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

بازدید مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری از واحدهای مختلف اداری

شناسه : 10572 09 ژانویه 2018 - 7:14 671 بازدید

تبریز ما: مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری تبریز از واحدهای مختلف اداری این مجموعه بازدید کرد. به گزارش به نقل از سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری تبریز، علی مدبر صبح امروز ضمن بازدید از واحدهای مختلف اداری از نزدیک با پرسنل مجموعه دیدارکرد . وی در اولین روز […]

بازدید مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری از واحدهای مختلف اداری
پ
پ


تبریز ما: مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری تبریز از واحدهای مختلف اداری این مجموعه بازدید کرد.

به گزارش به نقل از سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری تبریز، علی مدبر صبح امروز ضمن بازدید از واحدهای مختلف اداری از نزدیک با پرسنل مجموعه دیدارکرد .

وی در اولین روز کاری خود برای آشنایی با پرسنل در واحدهای مختلف این مجموعه اعم از حفظ و گسترش، حسابداری، دبیرخانه، روابط عمومی، آموزش و…حضور یافت و از نزدیک ضمن آشنایی با پرسنل از نحوه فعالیت آنها و همچنین اقدامات انجام شده بازدید کرد.

شایان ذکر است آیین معارفه علی مدبر مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری تبریز  دیروز دوشنبه با حضور رسول موسایی قائم مقام شهردار تبریز برگزار شد.

گفتنی است علی مدبر طبق حکمی از سوی ایرج شهین باهر شهردار کلانشهر تبریز به عنوان نخستین مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری تبریز معرفی شده است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.