حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

واقعی‌‌شدن هزینه خدمات، از راهکارهای موثر عدالت شهری است

شناسه : 12232 11 مارس 2018 - 7:58 249 بازدید

تبریز ما: شهردار تبریز، واقعی‌‌شدن هزینه خدمات را از راهکارهای موثر عدالت شهری توصیف کرد. به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین‌باهر در گفتگو با رادیو سراسری با بیان این مطلب اظهار داشت: از آغاز مسئولیت در مدیریت شهری، سعی کرده‌ایم از درآمدهای ناپایداری مثل ضوابط‌فروشی و تراکم‌فروشی فاصله بگیریم، چرا که این روند، آسایش، […]

واقعی‌‌شدن هزینه خدمات، از راهکارهای موثر عدالت شهری است
پ
پ


تبریز ما: شهردار تبریز، واقعی‌‌شدن هزینه خدمات را از راهکارهای موثر عدالت شهری توصیف کرد.

به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین‌باهر در گفتگو با رادیو سراسری با بیان این مطلب اظهار داشت: از آغاز مسئولیت در مدیریت شهری، سعی کرده‌ایم از درآمدهای ناپایداری مثل ضوابط‌فروشی و تراکم‌فروشی فاصله بگیریم، چرا که این روند، آسایش، آرامش و رفاه شهروندان را محدود می‌کند.

وی تصریح کرد: سعی کرده‌ایم رویکردهای درآمدزایی را با نمونه‌های موفق مدیریت شهری تطبیق داده و بسترهای درآمدهای پایدار را تقویت کنیم.

شهردار تبریز، عوارض نوسازی را اصلی‌ترین درآمدهای پایدار شهرداری خواند و افزود: به عنوان مثال، در اشل‌هایی که در بحث عوارض مطرح است، مجموعه‌ها و فضاهایی بیشتر زباله تولید می‌کنند، طبیعتاً نباید عوارض یکسانی با بخش‌های خانگی داشته باشند.

شهین‌باهر با تاکید بر این که  هر مجموعه‌ای که خدمات بیشتری می‌گیرد، طبعاً باید هزینه‌ای بیشتری نیز متقبل شود، اضافه کرد: این رویکرد، از ضرورت‌های عدالت شهری است که می‌تواند کیفیت خدمات را در مناطق کم‌برخوردار، افزایش دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به آمادگی تبریز برای میزبانی گردشگران نوروزی و مهیمانان «تبریز ۲۰۱۸» اظهار داشت: از همه هم‌وطنان دعوت می‌کنم در تبریز، پایتخت گردشگری کشور های اسلامی حضور یافته و تجربه تبریزگردی را در سال ۹۷ داشته باشند.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: با همکاری بخش‌های مختلف اجرایی، سعی شده فضاهای گردشگری، از جمله ۱۷ موزه زیبا، خانه‌های تاریخی، جاذبه‌های سنتی و طبیعی، مهیای حضور گردشگران باشد.

شهین‌باهر با اشاره به این‌که برخی از حوزه‌های اجتماعی تبریز حتی در مقایسه با کشورهای توسعه‌یافته نیز کم‌نظیر است، به نقش فعال گروه‌های خیریه و زمینه‌سازی‌های شهرداری تبریز اشاره کرد و گفت: عناوینی مثل «شهر بدون گدا» و «شهر بدون معتاد متهاجر» در سایه یک همت جمعی در شهر تبریز رقم خورده و فضایی مساعد را در بحث گردشگری رقم زده‌است.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.