حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ویژه نامه تبریز 2018 منتشر شد

شناسه : 13083 26 آوریل 2018 - 6:50 464 بازدید

تبریز ما: همزمان با آغاز رسمی رویداد تبریز ۲۰۱۸ با حضور رییس جمهور، “ویژه نامه تبریز 2018″، توسط اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز منتشر شد. این ویژه نامه که در یک هزار نسخه و در 180 صفحه منتشر شده است، در بردارنده گفتگوها، یادداشت ها و گزارش هایی تخصصی از تاریخ، […]

ویژه نامه تبریز 2018 منتشر شد
پ
پ

تبریز ما: همزمان با آغاز رسمی رویداد تبریز ۲۰۱۸ با حضور رییس جمهور، “ویژه نامه تبریز 2018″، توسط اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز منتشر شد.

این ویژه نامه که در یک هزار نسخه و در 180 صفحه منتشر شده است، در بردارنده گفتگوها، یادداشت ها و گزارش هایی تخصصی از تاریخ، فرهنگ، هنر و اقتصاد تبریز و مسایل پیرامون آن است که بینشهای ارزشمندی در حوزه های مختلف از وضعیت این شهر ارائه می دهد.

در این ویژه نامه گفتگوهایی با مقامات ارشد استانی، شهری و فعالان ستادی تبریز 2018 صورت گرفته که از آنها در خصوص روند فعالیتهای انجام یافته نظرخواهی شده است.

این ویژه نامه که در 13 بخش سخنان مقدماتی، گفتگوهای اختصاصی پیرامون تبریز 2018، اقتصاد تبریز، صنعت تبریز، شهرتاش، رکن چهارم، نقشینه، فرهنگ شهر، میراث تبریز، مسافر تبریز، شهر مدافعان، ورزش تبریز، مجموعه عکس هایی از تبریز و بخش انگلیسی  تقسیم بندی شده است شامل مقالاتی ارزنده ازجمله “از دارالسطلنه تا دارالصنایع”، “از تبریز اولین ها تا تبریز 2018″، “سیرتحول شهرنشینی درتبریز”،”نه رسانه حرفه‌ای، نه روزنامه‌نگار حرفه‌ای! “، “تأملی دیگر در وجه تسمیه تبریز”، ” نظری بر تحول خط و خوشنویسی آذربایجان” ، ” تبریز در رمان ها “، “سیر مرثیه‌ی آذربایجان”، “«شیر شبیهی» در تبریز “، “کتیبه سنگ «بسم الله»، اثری ایرانی”،  “غنای پیشینه عکاسی در تبریز” و ” نقش تبریز در دفاع مقدس” می باشد.

گفتنی است این نشریه به مدیر مسئولی سعید حاجی زاده و سردبیری مهدی قنبروند و با همکاری جمعی از نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان برجسته تبریزی منتشر شده است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.