حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

بهره‌برداری از راه آهن میانه – تبریز تا ایستگاه ائل گلی اواخر سال 97

شناسه : 9591 14 دسامبر 2017 - 3:23 424 بازدید

تبریز ما: استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه پیمانکاران تجهیز شده و در حال کار هستند، گفت: به‌غیراز بحث تأمین مالی نگرانی دیگری نداریم، اگر با این سرعت پروژه پیش برود قبل از اتمام سال 97 امیدواریم کل پروژه تا اول ائل گلی افتتاح و به بهره‌برداری برسد. به گزارش تبریز ما، مجید خدابخش عصر دیروز […]

بهره‌برداری از راه آهن میانه – تبریز تا ایستگاه ائل گلی اواخر سال 97
پ
پ


تبریز ما: استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه پیمانکاران تجهیز شده و در حال کار هستند، گفت: به‌غیراز بحث تأمین مالی نگرانی دیگری نداریم، اگر با این سرعت پروژه پیش برود قبل از اتمام سال 97 امیدواریم کل پروژه تا اول ائل گلی افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

به گزارش تبریز ما، مجید خدابخش عصر دیروز در حاشیه بازدید از مسیر پروژه راه‌آهن میانه – تبریز طی گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت پروژه اظهار داشت: پروژه راه‌آهن میانه – تبریز یکی از پروژه‌های مهم استان بوده و جزو مطالبات اهالی شریف آذربایجان‌شرقی است.

وی افزود: دو هفته قبل نیز بازدیدی از این مسیر انجام شد و پروژه از میانه تا بستان‌آباد در حال اتمام بوده و کارهای ریل‌گذاری آن انجام می‌شود و با توجه به این وضعیت پیش‌بینی می‌شود در چند ماه آینده از مسیر تهران تا بستان‌آباد قطار راه‌اندازی شده و مسافران از آن بهره‌مند شوند.

استاندار آذربایجان‌شرقی بابیان اینکه بیشترین نگرانی که وجود داشت در خصوص مسیر بستان‌آباد تا اول ائل‌گلی تبریز بوده که حدود 50 کیلومتر است، اضافه کرد: البته در بازدید امروز شاهد بودیم که مسیر از اول ائل‌گلی به سمت راه‌آهن پیمانکاران تجهیز شده و در حال کار هستند.

خدابخش ادامه داد: در مسیر گلوگاه تونل شیبلی نیز تونلی در حدود 3 کیلومتر کار و آماده‌شده در حال اجرا است و به‌غیراز بحث تأمین مالی  نگرانی دیگری نداریم، اگر با این سرعت پروژه پیش برود قبل از اتمام سال 97 امیدواریم کل پروژه تا اول ائل‌گلی افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه ما نظارت و پیگیری بوده و با توجه به اهمیت پروژه تصمیم داریم هر ماه یک‌بار در کنار مسوولان محترم وزارت راه و شهرسازی که مسوول اصلی پروژه هستند از نزدیک روند اجرای پروژه را نظارت، کنترل و پیگیری کرده و میزان پیشرفت پروژه را به اطلاع مردم آذربایجان برسانیم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.