حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 9 ذو القعدة 1445 Thursday, 16 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

جدول‌گذاری پروژه پارک ستارخان توسط شهرداری منطقه ۴

شناسه : 10040 26 دسامبر 2017 - 5:53 201 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۴ گفت: با اتمام عملیات خاکبرداری و تسطیح، جدولگذاری پروژه پارک ستارخان توسط شهرداری منطقه ۴ در حال اجرا است. به گزارش تبریز ما به نقل از  شهرداری منطقه چهار تبریز، اکبر امجدی با بیان اینکه عملیات خاکبرداری پروژه پارک ستارخان با حجمی بالغ بر ۱۰ هزار مترمکعب با استفاده از […]

جدول‌گذاری پروژه پارک ستارخان توسط شهرداری منطقه ۴
پ
پ


تبریز ما: شهردار منطقه ۴ گفت: با اتمام عملیات خاکبرداری و تسطیح، جدولگذاری پروژه پارک ستارخان توسط شهرداری منطقه ۴ در حال اجرا است.

به گزارش تبریز ما به نقل از  شهرداری منطقه چهار تبریز، اکبر امجدی با بیان اینکه عملیات خاکبرداری پروژه پارک ستارخان با حجمی بالغ بر ۱۰ هزار مترمکعب با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات منطقه در کمتر از بیست روز اجرا شد، افزود: پس از خاکبرداری؛ محوطه پارک تسطیح و جدولگذاری در حال اجرا است.
وی اظهار داشت: احداث پارک ستارخان واقع در بلوار ستارخان، از اقدامات موثر شهرداری منطقه ۴ تبریز برای توزیع فرصت‌های فضای سبز و ارتقای مناطق کم‌ برخوردار است که در فضایی به وسعت ۵ هزار مترمربع آغاز شده است.
شهردار منطقه ۴ تاکید کرد: علی رغم برودت هوا و آغاز فصل زمستان، اجرای پروژه با لحاظ تدابیر فنی ادامه دارد.
اکبر امجدی به اهداف این پروژه اشاره کرد و گفت: گسترش فضای سبز شهری، معرفی چهره ای زیبا و با نشاط از شهر و ارتقاء سرانه فضای تفریحی از اهداف این پروژه است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.