حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اولین نشست نمایندگان ادوار شورای شهر تبریز با اعضای پنجمین دوره شورا برگزار شد

شناسه : 8051 02 نوامبر 2017 - 2:35 226 بازدید

تبریز ما: اولین نشست نمایندگان ادوار شورای اسلامی کلانشهر تبریز با اعضای پنجمین دوره شورا با هدف تشکیل مجمع نمایندگان ادواری شورا برگزار شد. به گزارش تبریز ما، در این نشست اصغر عابدزاده رئیس شورای اسلامی استان گزارشی از اهداف این نشست که همانا تاسیس و راه اندازی مجمع نمایندگان ادواری شورای اسلامی تبریز میباشد،تشریح […]

اولین نشست نمایندگان ادوار شورای شهر تبریز با اعضای پنجمین دوره شورا برگزار شد
پ
پ


تبریز ما: اولین نشست نمایندگان ادوار شورای اسلامی کلانشهر تبریز با اعضای پنجمین دوره شورا با هدف تشکیل مجمع نمایندگان ادواری شورا برگزار شد.

به گزارش تبریز ما، در این نشست اصغر عابدزاده رئیس شورای اسلامی استان گزارشی از اهداف این نشست که همانا تاسیس و راه اندازی مجمع نمایندگان ادواری شورای اسلامی تبریز میباشد،تشریح و سپس اساسنامه قرائت و هر یک از حاضرین نسبت به ارائه نقطه نظرات و میشنهادات خود مطالبی را بیان نمودند.
عضو هیئت رئیسه و سخنگوی و مشاور عالی در امور کارگران پنجمین دوره شورای اسلامی کلانشهر تبریز در جمع حاضرین گفت:تشکیل چنین مجمع هایی که با نام  اتاق فکر یا Tink Tank اجرا می شود در بهره گیری از تجارب اعضا بسیار مفید و راهگشا می باشد.
کریم صادق زاده افزود: بنده به نوبه خودم ، از وجود چنین مجمع هایی استقبال می نمایم و امیدوارم که با بهره گیری از خرد جمعی ( Public Reason ) بتوانیم برای شهر عزیزمان قدم های مثبت و شایسته ای برداریم.
صادقزاده گفت: از سالها پیش در کشورهای توسعه یافته چنین اتاق فکرهایی تشکیل میشود که در تولید فکر و اندیشه کارآمد برای کمک به مسئولین بسیار مفید بوده که برای اجرای دقیق و کامل آن ، پیشنهاد بنده این است که از تمام استعدادهای شهر که شامل نمایندگان مجلس ، اعضای دوره های قبلی شورای شهر ، نخبگان و مدیران موفق مدیریت شهری ، اساتید دانشگاهی بهره جسته تا در تمام حوزه های شهری ، مباحثی چون حاشیه نشینی ، ترافیک ، محیط زیست ، اقتصاد پایدار شهری ، مدیریت هزینه ها ، چابک سازی سازمانی ، افزایش بهره وری پرسنل و … به طرح ها و ایده هایی برسیم که بعد از بررسی های لازم در کمیسیون های شورای شهر آنرا به تصویب رسانده و اجرا کنیم .قطعا فرآیند سیاستگذاری و تصمیم گیری در سطوح مختلف به سازماندهی ویژه ای نیاز دارد و ضرورت دارد با انجام مطالعات بین رشته ای و با بکارگیری کارشناسان متعدد ، خوراک فکری لازم را در حوزه های مختلف برای اعضای مجمع مشورتی شورای شهر تامین میکنند.
وی با مهم خواندن رصد نقاط ضعف مدیریت شهری افزود:مشکل اساسی و آزار دهنده ای که امروز در سطح شهر تبریز می بینیم عدم توسعه متوازن شهری بوده که بنده امیدوارم در این مجمع و اتاق فکر ، روی این پدیده تلخ بیشتر تمرکز شود و اعضای محترم آن مجمع نیز راه حل های کارآمد معرفی کنند و با ایجاد ” هم افزایی های ” حداکثری به نتایج حداکثری دست یابیم البته لازم است که از تضارب آراء ، حمایت شود و به گونه ای نباشد که همه اعضا صاحب یک فکر و عقیده باشند و مهم اینکه مدیریت چنین جلساتی و تعیین دستور جلسه و برگزاری آن بصورت منظم مواردی است که حتما باید دقت شود و تشکیل کمیسیون های تخصصی از ضروریات چنین مجمع هایی است.
صادقزاده در پایان سخنان خود با بیان این مطلب که امروز کنایه هایی در شروع اول کار شورای پنجم از سوی نمایندگان دوره چهارم میگردد که واقعا طرح این مسایل منصفانه نیست  یادمان نرود که شورای پنجم با چالشهای متعددی روبرو است و نیاز است همگان کمک کنند .
سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز در پایان سخنانش با اظهار امیدواری نسبت به نتیجه بخش بودن تاسیس مجمع نمایندگان ادواری شورای شهر برای کلانشهر تبریز گفت: امیدوارم که همگان برای توسعه و آبادانی هرچه بیشتر شهرمان ، مثمر ثمر باشیم و در این راه استفاده از تجربیات نمایندگان ادوار شورای شهر قطعا مثمر ثمر خواهد بود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.