حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

آماده سازی اتوبوسهای گردشگری برای میزبانی از میهمانان نوروزی

شناسه : 12365 18 مارس 2018 - 5:15 184 بازدید

تبریز ما: مدیر عامل اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهرداری تبریز از آماده سازی اتوبوسهای گردشگری برای میزبانی از میهمانان نوروزی خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز وحومه،فرخ جلالی با اعلام این خبر افزود: خوشبختانه براساس سازمان دهی وبرنامه ریزیهای انجام یافته  ارائه خدمات رایگان تبریزگردی به مسافرین و گردشگران،  در […]

آماده سازی اتوبوسهای گردشگری برای میزبانی از میهمانان نوروزی
پ
پ


تبریز ما: مدیر عامل اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهرداری تبریز از آماده سازی اتوبوسهای گردشگری برای میزبانی از میهمانان نوروزی خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز وحومه،فرخ جلالی با اعلام این خبر افزود: خوشبختانه براساس سازمان دهی وبرنامه ریزیهای انجام یافته  ارائه خدمات رایگان تبریزگردی به مسافرین و گردشگران،  در عید نوروز انجام خواهد گرفت.

جلالی تصریح کرد: طبق تجربیات سالهای گذشته با اجراي طرح تور تبریزگردی  بصورت رایگان که با استقبال گسترده و رضایتمندی صددرصدی  مسافران ، میهمانان ، گردشگران و حتی شهروندان تبریزی از خدمات این سامانه گردشگری مواجه شد ، امسال نیز از سوم فروردین برای بازدید میهمانان گرامی از مراکز تفریحی و تاریخی شهر تبریز با آمادگی کامل پذیرای این عزیزان  خواهیم بود.

وی افزود: تعدادی از مجهزترین اتوبوسهای واحد گشت در دو شیفت کاری از ساعت  9صبح تا 13 بعد از ظهر و 16 تا 19/30بعد از ظهر به ارائه خدمات به مسافرین و میهمانان نوروزی و همچنین شهروندان عزیز خواهند پرداخت.

جلالی اضافه کرد: این اتوبوسها در منطقه گردشگری ائل گولی، چهارراه شهید بهشتی، میدان ساعت، پارک مسافر واقع در میدان استاد تبریز ما، پارک بانوی مهر واقع در خیابان رسالت و مقابل مرکز علمی کاربردی، خانه کارگر واقع در میدان پنج مرداد و همچنین در محل اسکانهای آموزش  پرورش  در آزادی و پاستور مستقر و به جابجایی میهمانان گرامی برای بازدید از مراکز تفریحی و تاریخی شهر تبریز  از جمله لاله پارک ، بازار تاریخی تبریز ، موزه ها ، تفرجگاه عینالی تبریز و … با همکاری سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز اقدام می نمایند.

وی تصریح کرد در کنار اتوبوسهای تبریز گردی یکی دیگر از خدمات ویژه در عرصه حمل و نقل عمومی برای مسافرین و میهمانان نوروزی راه اندازی تاکسهای از من بپرس می باشد که این  ین تاکسی ها با حضور در سطح شهر و در محدوده اماکن سیاحتی، تفریحی، تاریخی، باستانی، موزه ها، مراکز خرید، خانه های تاریخی، پارک ها و استقرار در این اماکن به راهنمایی مسافرین نوروزی خواهند پرداخت.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی همچنین گفت : با توجه به میزبانی کلانشهرتبریز بعنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018  و حضور میهمانان و گردشگران خارجی در نوروز 97 یکی از مهمترین اقداماتی که امسال در حوزه خدمات گردشگری در عرصه حمل و نقل عمومی انجام گرفته است استفاده از راهنمایان گردشگری مسلط به زبان انگلیسی در اتوبوسهای تبریز گردی  و همچنین تاکسیرانان مسلط به زبان انگلیسی در تاکسهای از من بپرس جهت راهنمایی میهمانان خارجی می باشد می باشد که مسلما”  تاثیر بسزایی در نحوه خدمات رسانی و جلب رضایتمندی میهمانان  و گردشگران خارجی  نوروز  امسال خواهد داشت .

وی در پایان افزود:  اتوبوسرانی کلانشهر تبریز جزء اولین و پیشرو ترین ها، در خدمات رسانی و خلق ایده های نو در حوزه حمل ونقل عمومی بویژه درحوزه صنعت گردشگری می باشد و امیدواریم بتوانیم در رسیدن به هدف نهایی که همان جلب رضایت مسافرین و همشهریان عزیز می باشد دست یابیم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.