حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اختتامیه جشنواره شعر فجر به پایتخت گردشگری جهان اسلام می‌ آید

شناسه : 11102 23 ژانویه 2018 - 3:12 223 بازدید

تبریز ما: تبریز، پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال ۲۰۱۸، میزبان اختتامیه جشنواره شعر فجر شد. به گزارش تبریز ما، در جلسه ای که با حضور محسن جوادی، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجید خدابخش، استاندار آذربایجان شرقی، محمد محمدپور، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، جواد محقق، دبیر […]

اختتامیه جشنواره شعر فجر به پایتخت گردشگری جهان اسلام می‌ آید
پ
پ


تبریز ما: تبریز، پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال ۲۰۱۸، میزبان اختتامیه جشنواره شعر فجر شد.

به گزارش تبریز ما، در جلسه ای که با حضور محسن جوادی، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجید خدابخش، استاندار آذربایجان شرقی، محمد محمدپور، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، جواد محقق، دبیر علمی دوازدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر و مهدی قزلی، مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان و دبیر اجرایی این جشنواره در دفتر معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد برگزار شد، تبریز به عنوان میزبان اختتامیه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر معرفی شد.

محسن جوادی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تبریک انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال ۲۰۱۸، اعلام کرد: برگزاری اختتامیه جشنواره شعر فجر به عنوان مهمترین رویداد شعری کشور در تبریز می­تواند اتفاق مثبتی در راستای سیاست تمرکززدایی این معاونت برای اجرای برنامه‌های فرهنگی باشد.

مهدی قزلی دبیر اجرایی جشنواره شعر فجر نیز در این نشست گفت: تبریز به عنوان یکی از اقلیم های مهم فرهنگ ایران اسلامی می تواند میزبان شایسته ای برای اختتامیه شعر فجر باشد و بدون تردید ادبای کشور خاطر‌ه‌ای شیرین و تاثیرگذار از این اتفاق به خاطر خواهند سپرد.

مجید خدابخش استاندار آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: با توجه به مصوبه‌ی هیات وزیران در انتقال رویدادهای مهم کشور به تبریز به عنوان پایتخت گردشگری سال ۲۰۱۸، انتظار داشتیم دیگر جشنواره های فجر نیز اختتامیه‌شان را به تبریز بیاورند. حال که این اتفاق محقق نشد می‌توان برگزاری آیین پایانی جشنواره شعر فجر در تبریز را به فال نیک ­گرفت. به همین دلیل از مدیرکل محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان می­خواهم تمهیدات لازم را برای هر چه بهتر شدن برنامه فراهم آورد.

خدابخش در ادامه افزود: استانداری از هیچ همکاری در این زمینه دریغ نخواهد کرد.

برپایه  این گزارش مجید خدابخش استاندار آذربایجان شرقی، در پایان این جلسه پوستر جشنواره را امضا کرد.

اختتامیه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر به دبیری جواد محقق با معرفی برگزیدگان خود در ۳ بخش “شعر بزرگسال”، ” شعر کودک و نوجوان”، “درباره شعر” نیمه نخست اسفندماه به کار خود پایان خواهد داد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.