حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

آغاز به‌کار طرح بزرگ “اورژانس‌یار” در تبریز

شناسه : 6992 04 اکتبر 2017 - 4:14 213 بازدید

[ad_1] تبریز ما: رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: برای اولین بار در سطح کشور، طرح “اورژانس‌یار” در تبریز آغاز به کار کرد. به گزارش تبریز ما به نقل از ایسنا، فرزاد رحمانی اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح افزایش آگاهی عموم است که در فاز نخست به دانش آموزان پایه […]

آغاز به‌کار طرح بزرگ “اورژانس‌یار” در تبریز
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: برای اولین بار در سطح کشور، طرح “اورژانس‌یار” در تبریز آغاز به کار کرد.

به گزارش تبریز ما به نقل از ایسنا، فرزاد رحمانی اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح افزایش آگاهی عموم است که در فاز نخست به دانش آموزان پایه نهم آموزش های لازم ارائه شد .

وی ادامه داد: در طرح اورژانس یار، سه موضوع “احیای قلبی و ریوی” ، “نحوه رها سازی اصولی مصدوم” و ” مدیریت اولیه صحنه بحران” آموزش داده می‌شوند.

رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی با بیان اینکه این طرح با حضور بیش از ۵۰ استاد متخصص اورژانس و تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ آموزش داده می‌شود، خاطرنشان کرد: در این طرح برای 18 هزار دانش آموز و دو هزار مربی آموزش‌های لازم ارائه می‌شود.

گفتنی است؛ طرح اورژانس یار، برای اولین بار در کشور و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی و دانشگاه علوم پزشکی تبریز اجرا می شود و آیین افتتاحیه این طرح صبح امروز با حضور مسئولین استانی و شهری در مدرسه دخترانه فرزانگان ناحیه سه تبریز برگزار شد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.