حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

شورای شهر حامی قاطع شهردار منتخب / شهردار در برابر شورا و شهروندان متعهد است

شناسه : 6675 24 سپتامبر 2017 - 10:25 206 بازدید

[ad_1] تبریز ما: عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شهردار منتخب در برابر شورای اسلامی شهر وشهروندان تبریز متعهد است و شورا حامی شهردار منتخب است. به گزارش تبریز ما، شهرام دبیری بااشاره به اینکه شهردار در برابر مردم و شورا تعهداتی دارد اظهار داشت: شهردار منتخب تبریز فردی متخصص و متعهد است و تاکنون […]

شورای شهر حامی قاطع شهردار منتخب / شهردار در برابر شورا و شهروندان متعهد است
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شهردار منتخب در برابر شورای اسلامی شهر وشهروندان تبریز متعهد است و شورا حامی شهردار منتخب است.

به گزارش تبریز ما، شهرام دبیری بااشاره به اینکه شهردار در برابر مردم و شورا تعهداتی دارد اظهار داشت: شهردار منتخب تبریز فردی متخصص و متعهد است و تاکنون در تمامی سمت هایی که داشته است عملکرد قوی و مناسبی داشته است.

دبیری با اشاره به اینکه شهین باهر تجربه مدیریتی بالایی دارد اظهار داشت: قطعا شهروندان تبریزی انتظار دارند شهر هر روز نسبت به روز گذشته بیشتر به سمت توسعه و آبادانی حرکت کند و در این راستا قطعا انتخاب یک شهردار متخصص و متعهد به نفع شهر و شهروندان خواهد بود.

عضو شورای شهر تبریز افزود: بر اساس انتظاراتی که وجود دارد، اجرای دقیق و به موقع مصوبات شورای شهر و همچنین ارائه گزارش دقیق عملکرد شهرداری در مقاطع مشخص، برقراری ارتباط ضابطه مند با شورا، تعامل با دستگاههای اجرایی و رعایت کرامت انسانی در مدیریت شهری از انتظارات به حق اعضای شورا از شهردار منتخب است.

دبیری در پایان سخنانش با اعلام اینکه ایجاد ثبات و آرامش در مجموعه شهرداری تبریز برای افزایش انگیزه کاری در بین کارکنان و رضایتمندی بیش از پیش شهروندان از مجموعه مدیریت شهری از دیگر انتظارات اعضای شورا از شهردار منتخب است گفت: کاهش هزینه های غیر ضروری و توجه ویژه به سمت درآمدهای پایدار شهرداری از یک سو و همچنین ایجاد فضا برای سرمایه گذاری و توجه به مسئله گردشگری در شهر و «تبریز2018» از دیگر مسائل و تعهداتی است که شورا از شهردار منتخب انتظار دارند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.