حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

همراهی شهروندان عاملی مهم در میزبانی شایسته تبریز 2018

شناسه : 9873 21 دسامبر 2017 - 9:18 345 بازدید

[ad_1] تبریز ما:معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز در آیین افتتاح دومین جشنواره زمستانی تبریز در ویژه برنامه “چیلله گئجه سی” همراهی شهروندان را عاملی مهم در میزبانی شایسته تبریز 2018 عنوان کرد . به گزارش تبریز ما، حجت الاسلام احمد حمیدی در آیین افتتاح دومین جشنواره زمستانی تبریز در ویژه برنامه “چیلله گئجه سی” […]

همراهی شهروندان عاملی مهم در میزبانی شایسته تبریز 2018
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما:معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز در آیین افتتاح دومین جشنواره زمستانی تبریز در ویژه برنامه “چیلله گئجه سی” همراهی شهروندان را عاملی مهم در میزبانی شایسته تبریز 2018 عنوان کرد .

به گزارش تبریز ما، حجت الاسلام احمد حمیدی در آیین افتتاح دومین جشنواره زمستانی تبریز در ویژه برنامه “چیلله گئجه سی” اظهار داشت: شهرداری تبریز در بخش فرهنگ و اجتماع افق های متعددی را مد نظر قرار داده که توسعه آموزشهای شهروندی  و  نیز پاسداشت ارزش های فرهنگی و سنتی این شهر، از جمله مهمترین این موارد است.

وی ادامه داد: با توجه به فرارسیدن سال 2018 در هفته های آتی، شهرداری تبریز برنامه ها مدون و منسجمی برای بزرگداشت این رویداد  جهانی که با محوریت تبریز 2018 برگزار خواهد شد، در دست اجرا دارد که شاهد برگزاری آن خواهیم بود

حجت الاسلام احمد حمیدی  افزود: ایجاد نشاط اجتماعی، برنامه ریزی نظام مند برای اوقات فراغت، تقویت مراکز فرهنگی محلات تبریز، توجه به کانون گرم خانوادها و ایجاد بستری برای انتقال آموزه های شهروندی و آیینی، انقلابی و توامندسازی شهروندان در حوزه  اجتماعی وسلامت از اهدافی است که این معاونت  با برنامه ریزی جشنواره زمستانی برای تحقق آنها تلاش می کند

حمیدی با تشریح برنامه های این جشنواره در سه ماه منتهی به نوروز خاطر نشان کرد: در روزها و ماه های آینده، مراکز فرهنگی تبریز شاهد برنامههای متعددی خواهد بود که هدف آن پربار ترکردن ساعت ها و روزهای زمستان است.

وی اظهار امیدواری کرد در سال 2018با همراهی شهروندان و توجه به شعار هر شهروند یک میزبان، حق میهمان نوازیمان را به نحو شایسته ای به جا آورده و فرهنگ ، آداب و رسوم و تمدن غنی شهرمان را در سطح جهانی به همگان معرفی نماییم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.