حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

مسئولان کشوری کار چندانی برای تبریز 2018 انجام نداده‌اند/ باید اطلاعات گردشگری آذربایجان‌شرقی در اختیار رایزن‌‌های فرهنگی قرار گیرد

شناسه : 11289 27 ژانویه 2018 - 5:41 229 بازدید

[ad_1] تبریز ما: نماینده مردم تبریز، ‌آذرشهر و اسکو از بی‌توجهی مسئولان کشوری به تبریز 2018 انتقاد کرد و گفت: تاکنون به جز وزارت ورزش، سایر وزارتخانه‌ها برنامه‌هایشان را برای تبریز 22018 ارائه نداده‌اند. به گزارش تبریز ما، محمد اسماعیل سعیدی در گفت‌‌وگو با خبرنگاران با اشاره به رویداد تبریز 2018، متذکر شد: این رویداد […]

مسئولان کشوری کار چندانی برای تبریز 2018 انجام نداده‌اند/ باید اطلاعات گردشگری آذربایجان‌شرقی در اختیار رایزن‌‌های فرهنگی قرار گیرد
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: نماینده مردم تبریز، ‌آذرشهر و اسکو از بی‌توجهی مسئولان کشوری به تبریز 2018 انتقاد کرد و گفت: تاکنون به جز وزارت ورزش، سایر وزارتخانه‌ها برنامه‌هایشان را برای تبریز 22018 ارائه نداده‌اند.

به گزارش تبریز ما، محمد اسماعیل سعیدی در گفت‌‌وگو با خبرنگاران با اشاره به رویداد تبریز 2018، متذکر شد: این رویداد ویترینی از گردشگری ایران است و استفاده از این فرصت رشد اقتصادی و توسعه صنعت گردشگری را به همراه دارد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگرچه مسئولان استانی اقدامات لازم رادر زمینه آماده‌سازی تبریز برای ورود گردشگران انجام داده‌اند و مردم نیز از این رویداد به خوبی استقبال کردند اما کار چندانی توسط مسئولان کشوری صورت نگرفته است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس بیان کرد: تغییر و تحولی مسئولان گردشگری کشور در چند ماه اخیر تاخیر در  روند فعالیت‌ها در تبریز را به همراه داشته است؛ دولت 10 میلیارد تومان اعتبار برای این رویداد در لایحه پیش‌بینی کرد اما برخی از نمایندگان اعتبار لازم را برای این رویداد 40 میلیارد پیش‌بینی کردند و امید است در صحن علنی تصویب شود.

سعیدی اظهار داشت: با توجه به اینکه سال 2018 آغاز شده است باید روند آماده‌سازی با سرعت بیشتری پیگیری شود؛ تصمیمات گرفته شده عملیاتی شود تا بتوان امکانات مناسبی برای گردشگران خارجی فراهم کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه تاکید کرد: اگرچه وزیر ورزش و جوانان برای کمک به این رویداد تلاش‌های بسیاری انجام داده است اما وزرای دیگر نیز در این زمینه مسئولیت‌های بسیاری دارند و لازم است برنامه‌های خود را برای آن ارائه دهند.

وی با بیان اینکه رایزن‌های فرهنگی باید در این زمینه تلاش‌های بیشتری انجام دهند؛ گفت: سازمان ارتباطات اسلامی و وزارت ارشاد باید برای معرفی این رویداد در کشورهای دیگر برنامه‌ریزی‌های دقیقی داشته باشند؛ متاسفانه این نهادها اقدامات لازم را در این زمینه انجام نداده‌اند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: سازمان‌های ذیربط باید با برگزاری جلسات مکرر اطلاعات کاملی درباره جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری استان تبریز در اختیار رایزن‌های فرهنگی قرار دهند تا این افراد با معرفی این رویداد بتوانند ورود گردشگر به تبریز را افزایش دهند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.