حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

رکابزنان هشت تیم خارجی وارد تبریز شدند

شناسه : 7111 07 اکتبر 2017 - 7:32 266 بازدید

[ad_1] تبریز ما: رکابزنان هشت تیم خارجی برای حضور در سی و دومین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران- آذربایجان وارد تبریز شدند. به گزارش تبریز ما به نقل از ایرنا، دو تیم از ژاپن، DRAPAC استرالیا، TARTELLETOT -ISOREX بلژیک، CARTUCHO.ES کویت، VIB BIKES بحرین، 0711/CYCLING آلمان و BABY DUMP هلند تا کنون از […]

رکابزنان هشت تیم خارجی وارد تبریز شدند
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: رکابزنان هشت تیم خارجی برای حضور در سی و دومین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران- آذربایجان وارد تبریز شدند.

به گزارش تبریز ما به نقل از ایرنا، دو تیم از ژاپن، DRAPAC استرالیا، TARTELLETOT -ISOREX بلژیک، CARTUCHO.ES کویت، VIB BIKES بحرین، 0711/CYCLING آلمان و BABY DUMP هلند تا کنون از طریق فرودگاه بین المللی شهید مدنی وارد تبریز شده اند.
این دوره از تور دوچرخه سواری آذربایجان در 6 مرحله به مسافت 1010 کیلومتر برگزار می شود.
مرحله اول در مسیر تبریز به ارومیه به مسافت 141 کیلومتر برگزار خواهد شد که نسبت به مسیر های بعدی برای رکابزنان کار سختی نخواهد بود چرا که مسیر همواری است ولی مراحل بعدی به دلیل اینکه مسیر ها کوهستانی است از سطح بالای اهمیت برخوردار خواهند بود.
مسیر تبریز – ارومیه به دلیل وجود دریاچه زیبای ارومیه یکی از زیبا ترین مراحل تور هم به شمار می آید.
مرحله دوم در مسیر ارومیه به منطقه آزاد تجاری ارس به مسافت 209.4 کیلومتر برگزار خواهد شد که این مسیر هم به دلیل زیبایی های طول مسیر و هم به دلیل شرایط کوهستانی مسیر برای رکابزنان روز بسیار خوبی را رقم خواهد زد، این مسیر طولانی ترین مسیر سی و دومین دوره تور دوچرخه سواری آذربایجان خواهد بود.
مرحله سوم در مسیر منطقه آزاد تجاری ارس به تبریز به مسافت 155 کیلومتر برگزار خواهد شد و رکابزنان با طی این مسافت دوباره به شهر تبریز خواهند رسید، این مسیر هم یکی از مسیر های کوهستانی و سطح بالایی است و می توان گفت امسال تمام مسیر های تور دوچرخه سواری آذربایجان از تمامی لحاظ در شرایط بسیار بالایی خواهند بود که امیدواریم این تور در سال های آینده به طور حرفه ای برگزار شود.
مرحله چهارم این تور در مسیر تبریز به سرعین که به مسافت 196 کیلومتر برگزار خواهد شد که دومین مسیر طولانی تور به حساب می آید.
مرحله پنجم از سرعین به شهر تبریز به مسافت 191کیلومتر برگزار خواهد شد که یکی از بهترین و زیبا ترین مسیر های این تور به حساب می آید و با توجه به شرایط جغرافیایی این منطقه این مرحله از تور نیز به عنوان یکی از جذاب ترین مراحل تور می باشد.
مرحله نهایی و ششم تور سی و دوم روز جمعه 21 مهر ماه در تبریز مقابل لاله پارک به مسافت 114 کیلومتر برگزار خواهدشد تا سی و یکمین دوره دوره تور هم به کارش پایان دهد.
تور بین المللی ایران – آذربایجان هر ساله با رشد بسیار خوبی همراه بوده است و امسال نیز نسبت به سال های گذشته و دوره های قبل از تمامی لحاظ در سطح بسیار خوبی برگزار خواهد شد که لازم به ذکر است به دلیل تغییر زمانی تور به دلیل انتخابات ریاست جمهوری برخی از تیم های خارجی نتوانستند در تور حضور داشته باشند که از سال آینده طبق روال هر سال این تور در فصل بهار برگزار خواهد شد.
مرحله نخست این دوره از مسابقات روز یکشنبه 16مهرماه از مقابل ساختمان شهرداری مرکز کلانشهر تبریز به سمت شهر ارومیه شروع می شود.
سی و دومین دوره تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان با حضور 10 تیم خارجی و 5 تیم داخلی از 16 الی 21 مهر در استان های آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی و اردبیل برگزار خواهد شد.
مراسم افتتاحیه سی و دومین دوره تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان امروز شنبه از ساعت 16 الی 18 با حضور مسولین استانی و کشوری و رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشور در مجتمع فرهنگی ورزشی پتروشیمی تبریز برگزار می شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.