حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ارقامی که برخی دستگاهها برای «تبریز2018» عنوان می کنند تعجب برانگیز است

شناسه : 7144 08 اکتبر 2017 - 7:05 204 بازدید

[ad_1] تبریز ما: عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: برخی دستگاهها ارقامی را برای هزینه کردن در قالب تبریز 2018 عنوان می کنند که غیرواقعی و تعجب برانگیز است. به گزارش تبریز ما، محمد اشرف نیا در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز اظهار داشت: اعتبارات تبریز 2018 در دو بخش دولتی و شهرداری تعریف […]

ارقامی که برخی دستگاهها برای «تبریز2018» عنوان می کنند تعجب برانگیز است
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: برخی دستگاهها ارقامی را برای هزینه کردن در قالب تبریز 2018 عنوان می کنند که غیرواقعی و تعجب برانگیز است.

به گزارش تبریز ما، محمد اشرف نیا در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز اظهار داشت: اعتبارات تبریز 2018 در دو بخش دولتی و شهرداری تعریف شده است اما تا الان معلوم نیست که پیگیر دریافت اعتبارات دولتی چه نهادی است باید فرد و یا نهادی مسئول ارائه گزارش و همچنین پیگیری وصول اعتبارات دولتی در این خصوص باشد.

اشرف نیا در ادامه با اشاره به اینکه برخی پروژه های مهم در حال اجرای استان ربطی به 2018 ندارد اظهار داشت: هرچند برخی پروژه های در دست اجرا ربطی به تبریز 201 ندارد اما در راستای توجه به اهداف این رویداد ملی از موقعیت «تبریز 2018» باید برای تسریع در اجرای این پروژه ها استفاده کرد.

وی تصریح کرد: تسریع در اتمام راه تبریز به بستان آباد، تبریز به سرا، آزادراه تبریز ارومیه، تبریز- اهر می تواند همزمان با رویداد تبریز 2018 مورد توجه قرار گیرد.

اشرف نیا افزود: ارقامی که در برخی دستگاهها برای 2018 ذکر کرده اند جای تعجب دارد به نظرم بسیاری از آنها توان این کار را ندارند و باید محل تامین بودجه این ارقام مشخص شود.

وی گفت: باید طوری عمل کنیم که امکانات مردم در تبریز و استان برای این استان استفاده شود و از این فرصت به نحو مطلوب استفاده کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز در پایان سخنانش با اشاره به اینکه در قانون، اداره امور شهر به شوراها سپرده شده است و با نظارت شوراها و توسط شوراها امور شهر باید پیش برده شود افزود: دستگاههای دولتی موظف هستند به درخواست شوراها پاسخ مثبت دهند. کلیه دستگاهها واحد های سازمانی و عمومی وموظف هستند در زمینه ارائه خدمات برنامه های خود را در شورا ارائه دهند. باید دستگاههای خدماتی موظف هستند مدیران برنامه سالانه خود را در شورا ارائه کنند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.